Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistent/ka oddělení realizace a služeb

6.9.2016
SAITECH s.r.o.
Místo pracoviště
Havlíčkova 125, Terezín, 411 55, Terezín
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

místo výkonu práce: Havlíčkova 125, 411 55 Terezín.
Společnost SAITECH s.r.o., přední dodavatel technologií pro identifikaci osob, sledování a vizualizaci výroby hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pracovní pozici ASISTENT/KA ODDĚLENÍ REALIZACE A SLUŽEB.
Náplň práce:

  • Administrativní a organizační podpora oddělení.
  • Komunikace se zákazníky, partnery a dodavateli.
  • Jednání s úřady (pošta, ÚP apod.) a pojišťovnami.
  • Zpracování pravidelných reportů vedení společnosti.
  • Vedení personální agendy, správa vozového parku.
  • Objednávání a naskladňování zboží, skladové hospodářství.
  • Komunikace s účetní, příprava a předávání účetních podkladů.
  • Asistenční podpora vedení společnosti.

Požadujeme:

  • Dokončené SŠ vzdělání s maturitou.
  • Organizační schopnosti a komunikační dovednosti.
  • Reprezentativní vystupování.
  • Proaktivní přístup ke svěřeným úkolům, samostatnost.
  • Ochotu učit se novým věcem.
  • Uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook).
  • ŘP sk. B – aktivní řidič.
  • Zkušenost na administrativní pozici v technologické nebo výrobní společnosti výhodou.

Nabízíme:

  • Samostatnou a zodpovědnou práci.
  • Zaměstnání na dobu neurčitou.
  • Odpovídající ohodnocení.
  • Širokou škálu benefitů – mobilní telefon, notebook, účast na firemních akcích, možnost zapůjčení firemního vozidla pro soukromé účely.

Způsob kontaktování zaměstnavatele: telefonicky nebo zaslat životopis vč. fotografie na uvedený e-mail.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno