Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistent/ka - recepční do realitní kanceláře

17.4.2016
Klára Šustalová
Místo pracoviště
Mlýnská 1575/4, Ivančice, 664 91, Ivančice
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
vyučení
Směnnost
Pružná pracovní doba

Popis pracovní nabídky

První kontakt emailem.
Náplň práce:
o Zajištění a zodpovědnost za chod recepce, vítání a ohlašování návštěv
o Příprava podkladů ke smluvní dokumentaci
o Komunikace s klienty kanceláře, domlouvání a obvolávání schůzek
o Poskytování veškerého administrativního zázemí (korespondence, vyřizování e-mailů, tisk dokumentů, příprava podkladů aj.)
o Zodpovědnost za chod kanceláře a administrativní pochůzky

Požadujeme:
o Komunikativnost a dobré organizační dovednosti
o Samostatnost, důslednost a spolehlivost
o Základní znalost anglického jazyka
o Pozitivní a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
o Předchozí praxe vítána, ale není podmínkou
o Znalost práce na PC (MS Office)


Podmínkou pro zařazení uchazeče do výběrového řízení je vyplnění krátkého dotazníku, který naleznete ke stažení na:

poslat email prosím vyplňte a zašlete společně se svým životopisem na poslat email
Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů od zaslání životopisu, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují požadavkům na zadanou pozici. Velice děkujeme za pochopení.
Místo výkonu práce: Mlýnská 1575, 664 91 Ivančice

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Sjednávání schůzek pro obchodní zástupce - Brno a ...
• sjednávání schůzek pro obchodní manažery • organizace pracovního dne manažera • administrativa
AMAX, s.r.o. Orlí 17 - Brno, Národní Třída 18a -... Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno