Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo asistent/ka ředitele

16.6.2016
EURO NOVA & PARTNER`S spol. s r.o.
Místo pracoviště
Nádražní 2744/14, Východní Předměstí, 301 00, Plzeň
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Své CV posílejte na e-mail: poslat email
Náplň práce:
" administrativní podpora ředitele organizace (sjednávání schůzek, plnění zadaných úkolů, apod.)
" back-office a administrativní činnost
" příprava nabídek služeb klientům, do výběrových řízení
" péče o návštěvy (vaření kávy, atp.)
" nákup kancelářských potřeb atp.
" denní administrativa a činnost spojená s chodem společnosti
" korespondence, správa, formátování, skenování a ukládání dokumentů, práce s IS, webem atp.
Požadujeme:
" SŠ vzdělání
" organizační a komunikační schopnosti
" časová flexibilita a dobrý time-management
" komunikativnost, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, logické uvažování
" znalost MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet
" proklientský přístup
" komunikativní znalost AJ a NJ (výhodou)
" ŘP sk. B
" znalost problematiky veřejných zakázek výhodou
" praxe na obdobné pozici výhodou
Nabízíme:
" osobnostní i odborný rozvoj
" přátelské a kreativní prostředí
" práci na HPP
" zajímavé finanční ohodnocení
" místo výkonu práce: Plzeň

Nástup dle dohody. 

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno