Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka ředitele

12.7.2016
Aliaves & Co., a.s.
Místo pracoviště
Vyšehradská 320/49, Nové Město, 128 00, Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Vyšehradská č.p. 320/49, Nové Město, 128 00 Praha 28
Kontaktní osoba: Kasalová Romana, e-mail: poslat email

Požadavky:

- SŠ vzdělání (obchodní nebo ekonomické zaměření)

- výborná znalost MS Word (práce s dokumenty), MS Excel (základní tabulky, grafy), znalost MS Powerpoint a práce s běžnými kancelářskými aplikacemi (MS Outlook)

- výborné komunikační a prezentační schopnosti, dobrá čeština

- samostatnost, příjemné vystupování

- orientace ve veřejné spávě výhodou

- psaní všemi deseti výhodou
Náplň práce:

- telefonický kontakt se stávajícími i potencionálními spolupracovníky společnosti, plánování schůzek, vedení kalendáře ředitele

- odpovědnost za příjímaní a odesílání písemné korespondence společnosti, včetně evidence

- vedení knihy evidence docházky a knihy evidence pracovních úrazů

- ve spolupráci s účetní firmou evidence došlých faktur a zajišťování jejich včasného proplácení

- vedení pokladní knihy společnosti, včetně evidence účetních a daňových dokladů, inventarizace pokladny a cenin

- zajišťování přípravy dohod o provedení práce, vedení přehledu o uzavřených DPP v příslušném kalendářním měsíci a vedení evidence vyplacených DPP

- odesílání žádostí o akreditace vzdělávacích akcí společnosti příslušným orgánům

- doplňování informací v databázi o účastnících kurzů (databáze kurzů)

- vedení evidence požadovaného a ve skladu vedeného spotřebního materiálu a se souhlasem

nadřízeného zajišťování objednávek spotřebního materiálu a kancelářských potřeb

- provádění materiální kontroly kopírek (tonery, papír) a kontroly údržby

- vedení písemné agendy evidence dodavatelsko-oodběratelských smluv, záručních listů, inventarizace majetku, protokolů z kontrol, agendu společnosti (valné hromady, zápisy z jednání dozorčích orgánů, výroční zprávy apod.) a další písemné dokumenty společnosti (běžná korespondence, zakázky, veřejné soutěže, apod.)

- odpovědnost za spisovou službu, tj. vyřizování, oběh a ukládání písemností společnosti a to jak v papírové tak digitální podobě

- plnění funkce zdravotníka společnosti, organizace, zajištění a poskytnutí první pomoci, zajišťování přivolání záchranné služby a odpovědnost za stav a doplňování firemní lékárny

- plnění dalších úkolů dle požadavku nadřízeného

- organizační a administrativní činnosti spojené s akcemi pořádanými společností, komunikace s účastníky
Nabízíme:

- první rok pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou

- zkušební doba 3 měsíce

- práci v centru Prahy, možnost získat zajímavou praxi ve vzdělávací společnosti s vazbou do veřejné správy, různorodou a samostatnou práci v přátelském mladém kolektivu

- práce je vhodná i pro šikovné absolventy/tky SŠ s praxí v administrativě

Požadované dovednosti

  • Práce s PC

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno