Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Brno-město
Zveřejnil:
Úřad práce Praha 2
Může se Vám hodit:
Asistentka Brno-město

Volné pracovní místo Asistent/ka

4.10.2016
Prosperity Financial Services s.r.o.
Místo pracoviště
Pražákova 1008/69, Štýřice, 639 00, Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Do naší zavedené pobočky v Brně v AZ Toweru hledáme uchazeče o volné místo na pozici „Asistent/ka“.

POŽADUJEME

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • velmi dobré znalosti práce s počítačem a programů MS Office (Word, Excel)
  • psaní všemi deseti
  • zodpovědnost a loajalitu
  • iniciativní přístup
  • ochotu učit se
  • komunikativnost a příjemné vystupování
  • řidičský průkaz sk.B
  • znalost pojistných produktů výhodou


NABÍZÍME

  • práci v perspektivní firmě
  • příjemné pracovní prostředí
  • motivační finanční ohodnocení
  • možnost profesního a platového růstu


Nástupní plat 18.000Kč, po zapracování navýšení platu, k tomu navíc odměny, bonusy a další zaměstnanecké benefity.
Nástup od 1.11.2016.

Místo výkonu práce: kanceláře společnosti Prosperity FS s.r.o., AZ Tower, Brno.

V případě, že máte VÁŽNÝ ZÁJEM o tuto pozici, zašlete nám prosím nejpozději do 25.10.2016 profesní životopis s fotografií a průvodním dopisem na emailovou adresu: poslat email  

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden
Sjednávání schůzek pro obchodní zástupce - Brno a ...
• sjednávání schůzek pro obchodní manažery • organizace pracovního dne manažera • administrativa
AMAX, s.r.o. Orlí 17 - Brno, Národní Třída 18a -... Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (19.000 - 21.000,- Kč)
Hledáte práci v oblasti administrativy? Chcete pracovat v nových moderních kancelářích? Hovoříte anglicky nebo italsky? Pak jste právě ta/ten, kterého hledáme! Společnost působící v oblasti dřevozpracujícího průmyslu právě hled ...
dnes
Asistent/ka back office
Ref. č.: 16-12-228164. <ul> <li> back office podpora prodeje technického produktu</li> <li> komunikace se zákazníky a řešení jejích objednávek</li> <li> spolupráce s KAM na přípravě a logistice zakázek</li> <li> komunikace se zahr ...
Grafton Recruitment s.r.o. Brno Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno