Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Brno-město
Zveřejnil:
Úřad práce Brno-město
Může se Vám hodit:
Asistentka Brno-město

Volné pracovní místo Asistentka

19.8.2016
Allium, s.r.o.
Místo pracoviště
náměstí Republiky 366/1, Husovice, 614 00, Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

V případě zájmu o nabízenou pozici nám, prosím, zašlete svůj životopis na výše uvedenou emailovou adresu a připojte souhlas se zpracováním osobních údajů.

Požadujeme: 

  • znalost práce na PC (MS Office, internet, ..)
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • samostatnost
  • komunikativnost
  • ochota učit se
  • znalost německého jazyka je výhodou
  • znalost účetnictví je výhodou


Nabízíme:

  • zajímavou práci v příjemném kolektivu s možností dalšího rozvoje 


Informace o společnosti a jejím zaměření naleznete na poslat email  

Požadované dovednosti

  • Práce s PC
  • Ekonomika – podvojné účetnictví – alespoň základní znalost účetnictví – není podmínkou, ale výhodou

Požadovaná znalost jazyků

  • Angličtina – aktivní
  • Němčina – aktivní

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Sjednávání schůzek pro obchodní zástupce - Brno a ...
• sjednávání schůzek pro obchodní manažery • organizace pracovního dne manažera • administrativa
AMAX, s.r.o. Orlí 17 - Brno, Národní Třída 18a -... Plný úvazek, Zkrácený úvazek
aktivní
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (19.000 - 21.000,- Kč)
Hledáte práci v oblasti administrativy? Chcete pracovat v nových moderních kancelářích? Hovoříte anglicky nebo italsky? Pak jste právě ta/ten, kterého hledáme! Společnost působící v oblasti dřevozpracujícího průmyslu právě hle ...
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno