Volné pracovní místo  asistent/ka

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 14 540–21 920 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Hledáme pracovníka pro obsazení pozice asistentky:
s místem výkonu práce na územním odboru Chomutov HZS Ústeckého kraje, Beethovenova 1347/19, 430 01 Chomutov.

Požadujeme:
minimálně úplné střední odborné vzdělání ukončené maturitní zkouškou. Výbornou znalost práce na PC - MS Office, řidičský průkaz skupiny "B", trestní bezúhonnost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, logické myšlení a týmový přístup, předchozí zkušenost na obdobné pozici vítána.
Jedná se pracovní poměr, který je upraven zákonem č. 262/2006 Sb. zákoník práce, v platném znění. Praxe v oboru výhodou.

Nabízíme:
platové zařazení ve 8. platové třídě (NV č. 564/2006 Sb. v platném znění), tj. základní platový tarif v tarifním stupni podle započitatelné praxe (rozpětí platového tarifu od 14 540 Kč do 21 920 Kč). Po zapracování možnost osobního ohodnocení.
Dále nabízíme pružnou pracovní dobu s týdenní základní pracovní dobou 40 hodin, 5 týdnů dovolené + 5 dní indispizičního volna.

Jedná se o pracovní poměr s předpokladem změny z doby určité na dobu neurčitou.

Náplň pracovního místa: Zajišťování informačních, organizačních a administrativních úkolů, jako jsou např.: archivační činnosti, chod spisovny, a podatelny, personální agenda, zabezpečení periodických zdravotní prohlídek, kontrola cestovních příkazů, příprava podkladů pro zpracování mezd, zpracování daňových přiznání zaměstnanců, inventarizace majetku, nákup a výdej výstrojních součástek.

Výčet dokladů, které připojí uchazeč o volné pracovní místo k přihlášce:
  • písemnou přihlášku do výběrového řízení
  • profesní životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání
  • kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání

V souladu s ustanovením § 11 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.

Písemnou přihlášku a požadované doklady včetně svojí kontaktní adresy a telefonu (popř. emailu) doručte v termínu od 05.01.2017 do 27.01.2017 na adresu Krajské ředitelství HZS Ústeckého kraje, oddělení personální a PaM, Horova 1340/10, 400 01, nebo emailem na barbora použijte odpovědní formulář nebo petra. použijte odpovědní formulář dotazy na náplň pracovního místa zodpoví plk. Ing. Petr Klíma, použijte odpovědní formulář tel: použijte odpovědní formulář na územním odboru Chomutov HZS Ústeckého kraje.

Vhodné pro

.

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 1.5.2017 do 30.4.2018
 Zpět