Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Back office administrátor

12.5.2016
ManpowerGroup s.r.o.
Místo pracoviště
Chrudim
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
odborné vyučení bez maturity
Směnnost
Pružná pracovní doba

Popis pracovní nabídky

Pro nový projekt – transfer pracovních míst ze zahraničí – hledáme uchazeče s výbornými znalosti anglického jazyka a zájmem o administrativní práci.
Pojďte se stát součástí týmu pracovníků back office pro jednu z nejvýznamějších firem v oblasti výroby a dovozu stavebních materiálů!

Vaše klíčové úkoly:

  • zpracování a příprava faktur
  • vytváření dobropisů a vrubopisů
  • zpracování smluv a dodacích listů
  • práce v interní databázi a administrativa
  • rozsah a charakter práce se nyní formuje


Klient vyžaduje:

  • SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
  • zkušenosti z oboru (přijatelná praxe při škole)
  • znalost systému SAP je výhodou! a nástrojů MS Office podmínkou
  • znalost AJ – minimálně středně pokročilý, velmi komunikativní
  • hledáme týmového hráče s dobrými komunikačními schopnostmi a s orientací na zákazníka


Klient nabízí:

  • uplatnění v mezinárodním prostředí
  • atraktivní mzdu dle zkušeností
  • firemní benefity (stravování, 5 týdnů dovolené a další)
  • smlouva na dobu neurčitou
  • příjemné a přátelské prostředí
  • lokalita v okrese Chrudim – Prachovice

Benefity

  • Podnikové stravování
  • Dovolená navíc

Požadované dovednosti

  • Práce s PC – tabulkový procesor (Excel)

Požadovaná znalost jazyků

  • Angličtina – aktivní

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno