Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo HR konzultant/ka

20.11.2015
Brigádník s.r.o.
Místo pracoviště
Karlovo náměstí 288/17, Nové Město, 120 00, Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

V případě zájmu nám zašlete Váš životopis na emailovou adresu poslat email Do předmětu uveďte ADMINISTRATIVNÍ VÝPOMOC. Vybrané kandidáty budeme kontaktovat v průběhu 14 dní.

ADMINISTRATIVNÍ VÝPOMOC V PERSONÁLNÍ AGENTUŘE
Hledáme vhodné uchazeče na pozici HR Konzultanta na přepážce. V případě, že hledáte práci na hlavní pracovní poměr, splňujete níže uvedené požadavky a jste registrovaní na Úřadu práce, je tato pozice přímo pro vás.
Náplň práce:

  • komunikace se zákazníky
  • zadávání dat do PC
  • kompletace dokumentů
  • práce s databází uchazečů
  • další podpůrné administrativní práce
  • vyplácení mezd (hmotná odpovědnost)

Pracoviště:
Brigádník s. r. o.
Karlovo nám. 17, Praha 2
Pracovní doba:

  • pondělí a pátek: 9:30 – 19:00
  • úterý, středa, čtvrtek: 9:30 – 17:00

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • uživatelská znalost práce s PC (MS Office)
  • dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
  • odolnost vůči stresu
  • schopnost zvládat vysoké pracovní tempo
  • samostatnost i schopnost práce v týmu
  • znalost AJ výhodou
  • časová flexibilita

Nabízíme:

  • práci na HPP, 20 000 Kč hrubého
  • získání praxe v personální agentuře
  • práci v mladém, dynamickém a přátelském kolektivu

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno