Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Olomouc
Zveřejnil:
Úřad práce Olomouc
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Olomouc

Volné pracovní místo Junior/senior konzultant

15.11.2016
Expirit, s.r.o.
Místo pracoviště
Fibichova 1141/2, Hodolany, 779 00, Olomouc
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
vysokoškolské / univerzitní
Směnnost
Neurčeno

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Olomouc.

Náplň práce:

  • připravuje, zpracovává a podporuje projekty pro čerpání prostředků z fondů EU
  • zabezpečuje administrativu spojenou s projekty EU
  • realizuje výběrová řízení na dodavatele dle zákona o veřejných zakázkách či pravidel poskytovatele dotace
  • vykonává monitoring projektů
  • vykonává finanční řízení projektů
  • sleduje informace / novinky v oblasti fondů EU


Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání nejlépe ekonomického směru
  • praxe ve zpracování žádosti o dotaci a jejich administraci min. 1 rok
  • zkušenosti s realizací výběrových řízení dle metodik poskytovatelů dotací
  • zkušenosti s realizací výběrových řízení dle zákona o veřejných zakázkách
  • znalost práce na PC
  • analytické myšlení
  • zodpovědnost a pečlivost
  • organizační schopnosti
  • výborné komunikační schopnosti
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • schopnost jednání s lidmi
  • zkušenosti s vyhledáváním obchodním příležitostí
  • řidičský průkaz sk. B
  • angličtina (mírně pokročilá)


Benefity: notebook, mobilní telefon s internetem, stravenky, dovolená navíc, firemní akce.
První kontakt POUZE mailem. Kontaktní osoba paní Látalová Jana, mail:  poslat email

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno