Volné pracovní místo  KLÍČOVÝ PRACOVNÍK A KOORDINÁTOR AKTIVIT STŘEDISKA SLUŽBY PRO PĚSTOUNY (0,5 úvazek)

Firma
Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání minimálně Vyšší odborné
Hrubá mzda od 10 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Pracovní náplň: doprovázení pěstounských rodin a zajištění hlídání dětí v pěstounské péči v době vzdělávání pěstouna, při čerpání dovolené a při vyřizování nezbytných záležitostí; terénní práce v místě bydliště pěstounských rodin
Požadavky: znalost problematiky náhradní rodinné péče; znalost individuálního plánování; znalost doprovázení se všemi jeho specifiky; znalost asistovaného setkávání; znalost standardů kvality sociálně právní ochrany dětí; znalost práce na PC: dovednost práce v Excel - vytváření funkčních tabulek; Word, Microsoft Outlook; praxe v sociální oblasti minimálně 2 roky (práce v terénu vítána); vzdělání:
a) vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost,
b) vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu
Nabízíme: stabilní zázemí kvalitní české společnosti; možnost dalšího rozvoje a profesního růstu; individuální a týmové supervize; zaměstnanecké benefity
Životopisy a motivační dopis zasílejte mailem na použijte odpovědní formulář

Vhodné pro

Absolventy (minimálně Vyšší odborné vzdělání).

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 1.1.2017
 Zpět