Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Karviná
Zveřejnil:
Úřad práce Karviná
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Karviná

Volné pracovní místo metodici-manažeři kvality

31.3.2015
Charita Český Těšín
Místo pracoviště
Mírová 1684/8, Český Těšín, 737 01, Český Těšín
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
vyšší odborné
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Nabízíme:

  • zajímavou, smysluplnou a kreativní práci
  • možnost osobnostního rozvoje a profesního růstu
  • platové ohodnocení dle mzdového předpisu Charity Český Těšín
  • datum nástupu květen/červen 2015

Požadujeme:

  • VŠ nebo VOŠ vzdělání (se zaměřením na sociální práci dle § 110 zákona č. 108/2006 sb., o sociálních službách)
  • znalost Standardů kvality sociálních služeb
  • znalost legislativního a administrativního rámce poskytování sociálních služeb
  • min. 2 roky praxe v sociálních službách
  • trestní bezúhonnost (čistý trestní rejstřík) a zdravotní způsobilost
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • zodpovědnost, samostatnost, komunikativnost
  • uživatelská schopnost práce na PC
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou
  • zkušenost s prací v neziskové či církevní organizaci vítána

Strukturovaný životopis zašlete nejpozději do 30. 4. 2015 poštou na adresu Charita Český Těšín, Mírová 8, 737 01 Český Těšín (obálku označte „výběrové řízení – metodik“), nebo elektronicky na e-mail poslat email (do předmětu napište „výběrové řízení – metodik“). Spolu s životopisem zašlete úvahu na téma „Co pro mě znamená kvalita v sociálních službách a proč je důležitá.“ v max. rozsahu 1 A4. Výběrové řízení je dvoukolové, k ústnímu pohovoru budou pozváni vybraní kandidáti. Nevyžádané zaslané podklady se nevracejí.
 

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
SPECIALISTA ADMINISTRATIVY - řešení technických záležitostí
Ref. č.: 4-12-223289. Náš klient je významná výrobní společnost v regionu, která má mezinárodní zázemí a nyní hledá schopného kandidáta/ku na pozici SPECIALISTA TECHNICKÉ ADMINISTRATIVY.<br/>Pokud máte zájem denně mluvit anglicky ...
Grafton Recruitment s.r.o. moravskoslezský kraj Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno