Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Pardubice
Zveřejnil:
Úřad práce Pardubice
Může se Vám hodit:
Asistentka Pardubice

Volné pracovní místo Obchodní asistent/ka

27.6.2016
Jindřich Fól
Místo pracoviště
Nerudova 1668, Zelené Předměstí, 530 02, Pardubice
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce Pardubice
Hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Obchodní asistent/ka.
Požadujeme:

- pokročilá znalost PS (MS Word, Excel, Power Point),

- skvělé komunikační schopnosti,

- aktivní přístup,

- zodpovědnost,

- časová flexibilita,

- ŘP sk. B – aktivní řidič.
Náplň práce: péče o stávající klienty, administrativa, příprava podkladů, komunikace s klienty atd.
Nabízíme:

- zázemí stabilní společnosti,

- získání dobré pracovní pozice,

- zaškolení,

- prostor pro uplatnění vlastních nápadů.
Zaměstnanecké výhody: Firemní benefity
První kontakt:  poslat email

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Supply Chain asistent/ka
• komunikace se zákazníky a zajištění vyřízení objednávek • práce s Excel tabulkami • práce s programem Microsoft Word, SAP • vytváření reportů pro vedení společnosti • plánování výroby
JOBSYSTEM s.r.o. Přelouč Plný úvazek
týden
asistent/ka ekonomického oddělení
Místo výkonu práce: třída Míru 60, Pardubice. Pracovní doba 8:00 - 16:00 Pracovní náplň: zadávání faktur do systému, vystavování faktur, vedení pokladny, příprava podkladů pro účetní, administrativa, plnění úkolů/požadavků veden ...
SIMIX HR s.r.o. třída Míru 60, Pardubice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno