Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Odborný administrativní pracovník - asistent/ka

10.6.2015
Arch.Design, s.r.o.
Místo pracoviště
Sochorova /23, Žabovřesky, 616 00, Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
vyučení
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Kvalifikační předpoklady:

  • minimálně SŠ vzdělání,
  • praxe v oblasti administrativy minimálně 2 roky, zkušenosti na obdobné pozici výhodou,
  • dobré komunikační dovednosti,
  • samostatnost, pečlivost, loajalita,
  • řidičský průkaz typu B – aktivní řidič – výhodou,
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office),
  • znalost AJ výhodou.

Náplň práce:

  • zpracovává cenové nabídky nebo spolupracuje na zakázkách společně s obchodním manažerem, 
  • připravuje dokladovou část cenové nabídky,
  • vypracovává zápisy z obchodních porad a jednání, eviduje a rozesílá zápisy,
  • sleduje a vyhodnocuje zdroje obchodních kontaktů (Obchodní věstník, tisk, www, …),
  • vede evidenci veřejných zakázek,
  • zabezpečuje chod obchodního střediska,
  • eviduje protokoly ukončených zakázek,
  • vede archiv obchodního střediska (elektronický i papírový),
  • vyhledává veřejné zakázky, kontroluje servery k tomu určené a vede administrativu s tím spojenou,
  • sleduje novely zákonů týkajících se veřejných zakázek,
  • administruje smlouvy, objednávky,
  • spolupracuje s projekcí – CN, SoD, spolupracuje s přípravou při výběru subdodavatelů.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Sjednávání schůzek pro obchodní zástupce - Brno a ...
• sjednávání schůzek pro obchodní manažery • organizace pracovního dne manažera • administrativa
AMAX, s.r.o. Orlí 17 - Brno, Národní Třída 18a -... Plný úvazek, Zkrácený úvazek
aktivní
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno