Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Brno-město
Zveřejnil:
Úřad práce Brno-město
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Brno-město

Volné pracovní místo Odborný referent/referentka

29.9.2016
Fakultní nemocnice Brno
Místo pracoviště
Jihlavská 340/20, Bohunice, 625 00, Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Fakultní nemocnice Brno, Odbor hospodářsko-technické správy, Oddělení inženýrských činností, Jihlavská 20, 625 00 Brno přijme:
odborného referenta/refe­rentku
Počet volných míst: 1
Požadavky:

  • ukončené VŠ, ÚSO technického směru – stavební
  • podmínkou:

o znalost práce na PC – Windows, AutoCAD,MS Office a schopnost naučit se práci s novým softwarem v relativně krátké době (Navision Atain, Lotus Notes, WISPI atd.), 

  • základní znalosti:

o o investorsko-inženýrské činnosti, znalost stavebního zákona
o znalost zavádění dlouhodobého majetku dle pokynu D 22 Generálního finančního ředitelství MF ČR vítána,
o aplikace řešení daňové povinnosti u stavebních prací včetně dělení dle CZ CPA vítána

  • základní vědomosti z potřeb medicínských pracovišť jsou vítány
  • morální a občanská bezúhonnost

Nabízíme:

  • práci v perspektivním kolektivu
  • možnost dalšího rozvoje
  • celou řadu zaměstnaneckých výhod

Nástup: dohodou
Plat 16 300 Kč odpovídá zákl. platu absolventa (11. plat. třída, 1. plat. stupeň).
Minimální plat v souladu s nařízením vlády č. 564/2006 Sb., v platném znění příloha č. 2 – na tomto pracovním místě se předpokládá přiznání osobního ohodnocení po ukončení adaptačního programu.
Kontaktní osoba: vedoucí Oddělení inženýrských činností, Ing. Šárka Opršalová, tel.: poslat email , e-mail: oprsalova.sarka(

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno