Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Brno-město
Zveřejnil:
Úřad práce Brno-město
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Brno-město

Volné pracovní místo Office manager

21.5.2016
Icbreality s.r.o.
Místo pracoviště
Václavská 237/6, Staré Brno, 603 00, Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

BEZ DOPORUČENKY!
V případě Vašeho zájmu prosím o zaslání životopisu s fotografií.
Brněnské společnost zabývající se správou a pronájmem nemovitostí, hledá do svého kolektivu posilu na pozici Office managera. Pokud jste kreativní a samostatný člověk, věnujte prosím pozornost tomuto inzerátu.
Náplň práce: 

  • asistence vedení společnosti
  • organizace a plánování času vedení společnosti
  • kontrola a příprava podkladů k jednání, zápisy z porad, objednávky
  • evidence prvotních dokladů
  • vedení pokladny – práce s hotovostí
  • evidence pošty a její vyřízení
  • personalistika (evidence a tvorba smluv, příprava podkladů pro mzdy)
  • řešení operativních problémů a požadavků majitele spol.
  • jedná se hlavně o samostatnou práci

Požadujeme:

  • min. ukončení SŠ vzdělání
  • prokazatelná praxe na obdobné pozici 5 let
  • výborná znalost Outlook, Word, Excel
  • zkušenost s účetním programem Altus Vario výhodou
  • schopnost obsluhy běžné kancelářské techniky
  • velmi dobrá orientace v administrativě a organizaci času
  • odolnost vůči stresu, samostatnost, pečlivost a všestrannost 
  • příjemné reprezentativní vystupování a vzhled
  • praxe v účetním programu Altus Vario výhodou
  • základní znalost prvotní evidence nutná

Nabízíme:

  • platové ohodnocení 30000,–
  • notebook, mobilní telefon

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno