Volné pracovní místo  Office manager

Firma
Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 11 200–15 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce:
Sirotkova č.p. 1242
Mladá Boleslav II
293 01 Mladá Boleslav 1
Prvotní kontakt: telefonicky: použijte odpovědní formulář (po-pá do 17 hod.) nebo emailem: použijte odpovědní formulář

Požadavky:
  • SŠ/VŠ vzdělání, zkušenost v operativním personálním managementu
  • praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
  • velmi dobré znalosti českého a německého jazyka slovem i písmem
  • pokročilá znalost práce na PC (MS Office - Outlook, Excel, PowerPoint, internet)
  • znalost v oblasti pracovního, sociálního práva a oblast daní je výhodou
  • profesionální vystupování
  • výborné komunikační a organizační schopnosti,
  • pečlivost, absolutní diskrétnost, spolehlivost a preciznost
  • časová flexibilita, schopnost operativního řešení vzniklých situací
  • bezúhonnost
  • práce na částečný úvazek (15-20 hodin)
  • 4 roky zkušeností v profesi

Náplň práce:
  • komunikace telefonem i mailem v českém, německém i anglickém jazyce
  • podklady a kontakt s českým, slovenským a německým účetním jako i daňovým poradcem
  • kontrola a odevzdání měsíčných výkazů práce a vyúčtováni cestovných nákladů našich spolupracovníků
  • čtení a korektury různých dokumentů
  • ukladače, organizace kanceláře jako i objednávka kancelářských potřeb
  • uveřejňování pracovních nabídek
  • koordinace přijímacího řízení
  • vystavení pracovních smluv, jejich následné zpracování
  • příprava a koordinace nástupu nového pracovníka
  • starostlivost o osobní data spolupracovníků
  • kontrola čerpaní dovolenky, nemocenské
  • spolupráce při vystavovaní pracovního hodnocení a statistik
  • plánovaní, příprava a následné zpracování rozhovorů s pracovníky
  • vystavení vysvědčeni/certifikátů & potvrzení pro úřady atd.

Benefity, které společnost poskytuje, budou oznámeny při přijímacím řízení.
Nástup: ihned nebo dle dohody.

Vhodné pro

.

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 15.11.2016
 Zpět