Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zveřejnil:
Úřad práce Praha 4

Volné pracovní místo Ostatní řídící pracovníci v oblastech příbuzných obchodu a marketingu

16.1.2016
Infosys BPO s.r.o.
Místo pracoviště
Infosys BPO s.r.o.- 007, Infosys BPO s.r.o.- 007, Praha 4
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
bakalářské
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Praha 4
Sídlo: Holandská č.p. 872/9, Štýřice, 639 00 Brno 39
Kontaktní osoba: Žibřidová Ivana, e-mail: poslat email


Náplň práce:
o Vedení operativní agendy
o Vedení vícejazyčného F&A týmu (výběr, rozvoj, hodnocení, motivace, školení)
o Příprava podkladů pro interní a externí audit
o Aktualizace a zajištění dodržování procesů (oblasti VAT, Corporate Tax, Accounting & Trade legislations, Mergers&Acqui­sitions)
o Místo výkonu práce = Praha

Požadavky:
o 7let praxe v oblasti F&A
o Pracovní zkušenost v multikulturním prostředí shared service center/BPO výhodou
o F&A certifikace výhodou
o Výborná znalost PC
o Analytické a komunikační dovednosti
o Flexibilita
o Schopnost práce pod tlakem
o Minimálně bakalářské vydělání
o Plynná angličtina

Požadavky: Key responsibilities:
o Manage day-to-day operation to ensure client satisfaction with respect to Infosys operational methodology
o Provide leadership to the Finance and Accounting multilingual team in order to ensure accurate, reliable and efficient processes and accounts in compliance with client corporate policies and legal requirements
o Ensure that each team member understands and works towards achievement of their position's role and responsibilities by providing clear job description, goals and performance reviews
o Maintain a team environment of creativity and innovation
o Responsible for timely and accurate transactional processing and continuous improvement of Service Levels for the process in scope
o Participation in the design, implementation and continuous improvements of Shared Service processes to maximize customer satisfaction
o Prepare and foresee all necessary information required by internal and external Auditors, co-ordinate audit sessions
o Update the processes in order to comply with the frequent adjustments of the local and international laws with regards to VAT, Corporate Tax, Accounting & Trade legislations, Mergers and Acquisitions
o Participate in development and implementation of necessary data processing systems and revisions
o Participate in selection of talented individuals, ensure proper training, monitor performance, and provide feedback to achieve continuous staff member development
o Place of work = Prague

Requirements:
o 7 years of relevant work experience in F&A role
o Previous exposure to multicultural working environment in shared services center/BPO environment is an advantage
o F&A related certifications will be additional advantage
o Excellent user PC skills with knowledge of Finance & Accounting applications
o Analytical, interpersonal, and communication skills with strong problem solving abilities
o Flexibility and motivation
o Strong client orientation
o Ability to work under pressure
o Minimum Bachelor education
o Fluent English

Požadované dovednosti

  • Práce s PC

Požadovaná znalost jazyků

  • Angličtina – aktivní

Podobné nabídky práce

Pracovník ostrahy
•jedná se o zajímavou práci v příjemném prostředí a dobrém kolektivu •náplní práce je zajištění ostrahy a pochůzková činnost v rámci objektu •monitoring zákazníků, komunikace a sp ...
RAMBROK, s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Práce na doma pro absolventy VŠ (20 000 Kč)
SHÁNÍTE FLEXIBILNÍ PRÁCI Z DOMU S ČASOVOU NÁROČNOSTÍ DLE VAŠICH MOŽNOSTÍ? CHCETE SI VYDĚLAT ZAJÍMAVÉ FINANČNÍ ODMĚNY A ZÁROVEŇ ZVÝŠIT VLASTNÍ KVALIFIKACI V OBORU? Hledáme schopn ...
NEPPO NEW TRADE, s.r.o. celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, ...
dnes
Prodavač/ka se sportovními potřebami v centru Prahy
Příjemná práce v prodejně se sportovními potřebami v centru Prahy Prodej zboží Komunikace s centrálou a ostatními obchody Možnost podílet se na objednávání zboží
EXTREME DISTRIBUTION s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Reporting and Consolidation Specialist
- zodpovědnost za prvotní nastavení, celkovou přípravu a realizaci konsolidace výkazů - práce s interním CRM (Karát, SAP) - komunikace v rámci skupiny v Evropě (DE, UK, PL, SK, HU, ES)
Jansen Display s.r.o. Přestanov 5, 403 17 Přestanov, Tepl... Plný úvazek
dnes
Asistent konstruktéra
- práce na vysekávacím stroji - práce s výkresovou dokumentací - tvorba na ohraňovacím lisu - kooperace s výrobou - práce v malém kolektivu
Jansen Display s.r.o. Přestanov 5, 403 17 Přestanov, Tepl... Plný úvazek
dnes
Pracovník skladu - ranní směna
- manipulace se zbožím - příjem zboží - optimální uskladňování zboží na palety - práce se čtecím zařízením - práce v jednosměnném provozu 7:00 - 15:30 hod.- expediční sklad - práce ...
Jansen Display s.r.o. Přestanov 5, 403 17 Přestanov, Tepl... Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno