Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Cheb
Zveřejnil:
Úřad práce Cheb
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Cheb

Volné pracovní místo Projektový/á finanční manažer/ka - administrativní pracovník/ce

22.7.2015
Mariánskolázeňsko
Místo pracoviště
157, Tři Sekery, 353 01, Tři Sekery
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Pružná pracovní doba

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: průmyslová zóna, Tři Sekery 157, 354 73 Tři Sekery. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) – poté možné prodloužení. Nástup možný od 1.9.2015 nebo dle dohody. Vhodné i pro osoby se zdravotním postižením. Vhodné i pro absolventy. Náplň práce: administrativní a organizační činnost (převážně v oblasti dotačního managementu), organizování akcí s občany v regionu, organizování spolupráce v regionu, správa webových stránek. Požadujeme: SŠ vzdělání, samostatně uvažující a pracující osoba, pečlivost a spolehlivost, znalost práce na PC (Word, Excel, e-mail, poslat email řidičský průkaz sk. B a možnost využití vlastního vozidla podmínkou (převážně okres Cheb), vzdělání se zaměřením na ekonomii či veřejnou správu výhodou, znalost regionu Mariánskolázeňska výhodou, zkušenosti s realizací projektů s podporou dotací výhodou, znalost NJ alespoň na úrovni pokročilý výhodou. Nabízíme: možnost podílet se na rozvoji Mariánskolázeňska, práce v malé rostoucí organizaci, možnost osobního růstu, možnost klouzavé či volné pracovní doby (dle profilu uchazeče/ky). Kontakt pro zájemce: e-mailem (zaslat CV a krátký motivační dopis do 20.8.2015 do 12:00 hod, bude Vám elektronicky potvrzen příjem).

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP)

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno