Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Praha-centrum
Zveřejnil:
Úřad práce Praha 2
Může se Vám hodit:
Office manager Praha-centrum

Volné pracovní místo ředitel/ředitelka odboru Strategických investic

27.5.2016
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Místo pracoviště
Rašínovo nábřeží 390/42, Nové Město, 128 00, Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
bakalářské
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, případně střední vzdělání s maturitou a s praxí minimálně 3 let ve vedoucí pozici
manažerské předpoklady pro řízení většího kolektivu zaměstnanců
praxe ve veřejné správě výhodou
předložení koncepce dislokace státních institucí, zabezpečení hospodářské správy, facility managementu v rozsahu 3 až 5 normostran
koncepční a analytické myšlení, věcnost, rychlost
výborné komunikační a organizační schopnosti
samostatnost, spolehlivost, pečlivost
dobrá znalost práce s PC (MS Office)
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost


řízení a koordinace činností odboru, zejména oblast alternativního financování, metodického usměrňování a koordinace efektivní dislokace útvarů Úřadu a státních institucí na celém území ČR, metodické usměrňování a koordinace útvarů hospodářské správy

Nabídky s podrobným strukturovaným profesním životopisem, motivačním dopisem, požadovanou koncepcí, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 13. června 2016 na adresu elektronické pošty Úřadu:
e-mail: poslat email
předmět e-mailu: VŘ ŘO Strategických investic

Požadované dovednosti

  • Jiné – splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
  • Jiná způsobilost – splnění podmínek ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb. a lustrační osvědčení

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Office manager - na ŽL
Ref. č.: 19-12-229003. Neradi se v práci nudíte?<br/>Baví Vás administrativa a máte už nějaké zkušenosti?<br/>Občasná komunikace v angličtině Vám nedělá problém?<br/>Máte zkušnesti s prací na ŽL? Nemáte, ale chtěli byste to zkusi ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Vedoucí oddělení zahraničních záležitostí a protokolu
místo výkonu práce: Na příkopě č.p. 857/18, Nové Město, 110 00 Praha 1 kontakt:Vanická Pavlína JUDr., tel.: <!--poslatEmail-->, e-mail: <!--poslatEmail--> Požadujeme výbornou znalost anglického a čínského jazyka slovem i písmem. ...
CEFC Investment (Europe) Company a.s. Na příkopě 857/18, Praha Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno