Volné pracovní místo REFERENT/-KA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Lokalita
Mírové náměstí 24/23, 74801, Hlučín
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
minimálně Bakalářské
Hrubá mzda
23 390–34 370 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění. (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a
splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem).
Charakteristika činnosti: Zajišťování péče o kulturní památky a koordinace správy místních památek, kontrola plnění zákonných povinností vlastníků (uživatelů) kulturních památek, rozhodování o podmínkách péče, obnovy, nakládání, využívání a zajišťování ochrany kulturních památek v územní působnosti včetně administrace příslušných dotačních programů na obnovu památek. Administrativní spolupráce při pořizování územně plánovací dokumentace.
Předpokládaný nástup: dohodou
Platové zařazení: 10. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.ve znění pozdějších doplňků).
Požadovaná kvalifikace: VŠ - minimálně bakalářský studijní program nejlépe stavebního směru nebo se zaměřením na památkovou péči a technické památky, historické vědy a obdobné
obory
Jiné požadavky: - Vysoké pracovní nasazení,
- absolvování zkoušky zvláštní odborné způsobilosti v daném oboru výhodou,
- dobré komunikační a organizační schopnosti,
- zvládání zátěžových situací,
- uživatelská znalost práce na PC,
- ŘP výhodou,
- znalost dané problematiky výhodou.
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- Přesné označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče,
- kontaktní telefonní číslo.
Nabízíme tyto benefity:
- Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
- 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
- příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
- peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu.
Požadované doklady: - Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též
takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Na obálku uveďte "NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ" a označte číslem výběrového řízení.
Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete na adresu:
Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín.
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 30.4.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena), v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín: do 30.4.2024 do 10:00 hod.
Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě.
Výběrové řízení se bude konat dne 13.5.2024 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy "C" MěÚ Hlučín, 4. poschodí.
Podrobnosti na webových stránkách města Hlučína použijte odpovědní formulář
Požadované dovednosti
- Práce s PC