Volné pracovní místo  REFERENT/-KA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně Bakalářské
Hrubá mzda 23 390–34 370 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění. (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku
18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a
splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem).

Charakteristika činnosti: Zajišťování péče o kulturní památky a koordinace správy místních památek, kontrola plnění zákonných povinností vlastníků (uživatelů) kulturních památek, rozhodování o podmínkách péče, obnovy, nakládání, využívání a zajišťování ochrany kulturních památek v územní působnosti včetně administrace příslušných dotačních programů na obnovu památek. Administrativní spolupráce při pořizování územně plánovací dokumentace.

Předpokládaný nástup: dohodou

Platové zařazení: 10. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.ve znění pozdějších doplňků).

Požadovaná kvalifikace: VŠ - minimálně bakalářský studijní program nejlépe stavebního směru nebo se zaměřením na památkovou péči a technické památky, historické vědy a obdobné
obory
Jiné požadavky: - Vysoké pracovní nasazení,
  • absolvování zkoušky zvláštní odborné způsobilosti v daném oboru výhodou,
  • dobré komunikační a organizační schopnosti,
  • zvládání zátěžových situací,
  • uživatelská znalost práce na PC,
  • ŘP výhodou,
  • znalost dané problematiky výhodou.

Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
  • Přesné označení výběrového řízení,
  • jméno, příjmení a titul uchazeče,
  • datum a místo narození uchazeče,
  • státní příslušnost uchazeče,
  • místo trvalého pobytu uchazeče,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
  • datum a podpis uchazeče,
  • kontaktní telefonní číslo.

Nabízíme tyto benefity:
  • Nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
  • 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
  • příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
  • peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu.

Požadované doklady: - Profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
  • výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud
takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Na obálku uveďte "NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ" a označte číslem výběrového řízení.
Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete na adresu:

Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín.

Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 30.4.2024 (k tomuto datu musí být přihláška doručena), v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín: do 30.4.2024 do 10:00 hod.
Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě.

Výběrové řízení se bude konat dne 13.5.2024 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy "C" MěÚ Hlučín, 4. poschodí.

Podrobnosti na webových stránkách města Hlučína použijte odpovědní formulář

Požadované dovednosti

  • Práce s PC

Vhodné pro

.

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 1.6.2024
 Zpět