Volné pracovní místo Referent Odboru správy majetku a komunálních služeb

11.6.2016
Město Tišnov
Místo pracoviště
nám. Míru 111, Tišnov, 666 01, Tišnov
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

MĚSTO TIŠNOV VYHLAŠUJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pracovního místa Referent Odboru správy majetku a komunálních služeb na dobu určitou – po dobu dlouhodobé nepřítomnosti.

Popis pracovní pozice: Zajišťování kompletní agendy správy nebytových prostor(pronájem, popř. prodej nebytových prostor, kontrola využívání majetku města a hospodaření s ním, výpočet nájemného, jeho úpravy, fakturace nájemného a služeb, zajišťování nezbytných revizí, evidence faktur), zajišťování agendy pojištění majetkua odpovědnosti (spolupráce s pojišťovacím makléřem při uzavírání a změnách pojistných smluv, hlášení pojistných událostí, evidence smluv) a další záležitosti.

Požadavky: VŠ, VOŠ, příp. SŠ s maturitou – vzdělání nejlépe ekonomického směru, znalost zákonů ve veřejné správě (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích a zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů), praxe v oboru správy majetku vítána, znalost práce s PC, ŘP skup. B, morální bezúhonnost, komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita.

Nástup dle dohody.
Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění.

ZÁJEMCI SE MOHOU PŘIHLÁSIT DO 08.07.2016

  • písemně na adresu: MěÚ Tišnov, nám. Míru 111, 666 19 TIŠNOV 
  • písemně na podatelnu MěÚ Tišnov do 08.07.2016 – do 12:00 hod., 

a to v zalepené obálce s textem: „Výběrové řízení – Referent Odboru správy majetku a komunálních služeb – NEOTEVÍRAT“
Další informace o náležitostech přihlášky lze najít na  poslat email

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno