Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha-centrum
Zveřejnil:
Úřad práce Praha 2
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha-centrum

Volné pracovní místo Referent oddělení veřejných zakázek

17.8.2016
Národní památkový ústav
Místo pracoviště
K Starému Bubenči 569/4, Bubeneč, 1 2, Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
bakalářské
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Pracovní náplň:

  • administrace a realizace veřejných zakázek v rámci NPÚ dle platné legislativy
  • metodická podpora územním pracovištím NPÚ v oblasti zadávání veřejných zakázek
  • realizace procesu veřejných zakázek v elektronickém tržišti Tendermarket a elektronickém nástroji NEN
  • vhodné i pro absolventy či studenty vyšších ročníků VŠ


Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání bakalářského studijního programu, nebo magisterského studijního programu přednostně právního směru (příp. ekonomického)
  • zájem o problematiku veřejných zakázek
  • znalost zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, a

související legislativy

  • výborná znalost práce v MS OFFICE (Word, Excel atd.)
  • samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, ochota učit se
  • komunikační dovednosti, vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • výpis z rejstříku trestů (doložit výpisem ne starším než 3 měsíce)


Výhodou:

  • zkušenost s fungováním elektronických aukcí a elektronických tržišť a jiných elektronických nástrojů v oblasti veřejných zakázek (Tendermarket, NEN, apod.)
  • znalost principů a fungování veřejné správy, případně praxe ve veřejné správě
  • znalost problematiky zadávání veřejných zakázek z pohledu zadavatele.

Bc. Kristýna Kyselová, tel.: poslat email , e-mail: poslat email

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno