Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha-centrum
Zveřejnil:
Úřad práce Praha 10
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha-centrum

Volné pracovní místo Referent péče o hmotný majetek

4.10.2016
Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra
Místo pracoviště
José Martího 385/11, Veleslavín, 162 00, Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu: José Martího 385/11, 16200 Praha 6
Kontakt: Bc. Řežabová, tel.: poslat email , e-mail: poslat email

Příjem, skladování a prodej movitého majetku, včetně motorových vozidel
Náplň práce

  • Organizace příjmu, skladování, ošetřování a evidence movitého majetku
  • Příprava movitého majetku k prodeji, vlastní prodej
  • Vystavování prodejních dokladů
  • Předprodejní servis, provádění čištění vozidel, zjišťování specifikací a technických parametrů
  • Prodej prostřednictvím elektronických aukcí
  • Inventarizace

Požadujeme

  • Orientaci v technických parametrech vozidel
  • SŠ vzdělání (technického směru výhodou)
  • Organizační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, flexibilitu a kreativitu
  • Ochotu k práci, pečlivost, zodpovědnost
  • Schopnost jednat s lidmi, organizovat a řídit jednání
  • Práce s počítačem – Internet, , Excel, Word
  • Bezúhonnost doložená výpisem z rejstříku trestů
  • Řidičské oprávnění skupiny B, C , praxe v autobazaru vítána

Nabízíme

  • Zaměstnání na hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 roku, se zkušební dobou 3 měsíců s možností prodloužení
  • Plat dle zákoníku práce a Nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, odpovídající 7. platové třídě + osobní ohodnocení
  • Zázemí a perspektivu státní příspěvkové organizace financované z rozpočtu

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
PROCUREMENT CONTRACT SPECIALIST
Ref. č.: 20-28-224280. NEW PPROJECT AT PROCUREMENT OPENED, TOP COMPANY WAITING FOR SPECIALISTS!<br/>RELOCATE TO PRAGUE - UP TO 1500 EUROS<br/> <ul> <li> Do you speak fluent ENGLISH and GERMAN, DUTCH, FRENCH, ITALIAN, TURKISH, SPAN ...
Grafton Recruitment s.r.o. Prague Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno