Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Plzeň-město
Zveřejnil:
Úřad práce Plzeň
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Plzeň-město

Volné pracovní místo REFERENT PERSONÁLNÍHO ODDĚLENÍ

2.8.2016
KS-Europe s.r.o.
Místo pracoviště
Chebská 79/23, Křimice, 322 00, Plzeň
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Pružná pracovní doba

Popis pracovní nabídky

Popis pracovní činnosti:

  • zodpovědnost za agendu brigádníků (nábor, vedení personální agendy, zpracování podkladů pro mzdy)
  • koordinace brigádníků, příprava denních rozpisů a kontrola docházky brigádníků
  • každodenní komunikace s personálními agenturami
  • analýzy, statistiky
  • aktivní účast na projektech společnosti


Požadujeme:


  • SŠ vzdělání
  • práce s PC (MS Office, Access)
  • praxe v personalistice a znalost Zákoníku práce výhodou
  • zkušenosti se zajišťováním brigádníků a komunikací s personálními agenturami výhodou
  • časová flexibilita, samostatnost
  • komunikační a organizační dovednosti
  • schopnost a ochota učit se novým věcem
  • řidičský průkaz sk. B aktivní řidič


Nabízíme:

  • práci na hlavní pracovní poměr v perspektivní společnosti
  • ohodnocení odpovídající výkonu
  • odborné vzdělávání
  • věrnostní a jubilejní odměny
  • po 6 měsících příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • nástup dle dohody

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu nebo z Vaší kanceláře-výživové poradenství,wellness
Práce s klienty, marketing, nákup,prodej- v oblasti wellness Práce s klienty, marketing, reklama, obsluha inter.obchodu
Gabriela Rubková Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Vyso... Práce na ŽL
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Back office administrator
- vítání a registrace hostů, zajištění cateringu a péče po celou dobu návštěvy - přebírání pošty a její třídění, přebírání telefonických hovorů, - administrace dočasně přidělených zaměstnanců (brigádníků) a správa jejich docházky, ...
ADECCO spol.s r.o. Plzeň Plný úvazek
dnes
HR ADMINISTRATOR WITH ENGLISH AND POL/DUTCH/FR/GER
Ref. č.: 13-12-231658. Would you like to start your career in HR? Do you like using foregin languages? Then we have an interesting offer for you!<br/> <br/>An international company operating in medical technologies is looking for ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 9 Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno