Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Liberec
Zveřejnil:
Úřad práce Liberec
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Liberec

Volné pracovní místo REFERENT SPRÁVY HŘBITOVŮ na odboru správy veřejného majetku

2.6.2016
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Místo pracoviště
nám. Dr. E. Beneše 1/1, Liberec I-Staré Město, 460 01, Liberec
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Pracovní poměr na dobu na dobu určitou 1 rok s předpokladem změny pracovního poměru na dobu neurčitou. Nástup je možný ihned, příp. podle vzájemné dohody.
Platová třída 9. v tarifním rozpětí 15.170,– Kč až 22.810,– Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + poskytnutí dalších pohyblivých složek platu po zapracování.
Předpoklady: státní občanství ČR (případně i cizí státní občanství s trvalým pobytem v ČR), dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka.
Požadavky: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou; znalost příslušných zákonných norem vztahujících se ke správě hřbitovů a k pohřebnictví obecně; velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office), řidičský průkaz skupiny B. Vítána je praxe při správě hřbitovů, majetku, veřejné zeleně, budov a zařízení.
Uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů do výběrového řízení je dne 14. června 2016.
Bližší informace k uvedenému výběrovému řízení jsou k dispozici na úřední desce Magistrátu města Liberec na  poslat email

Požadované dovednosti

  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz – řízení osobních automobilů – skupina B

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistent / asistentka obchodního oddělení – pracovník / pracovnic...
• organizační a administrativní podpora a vykonávání úkolů spojených s chodem obchodního oddělení • každodenní komunikace se zákazníky • vyřizování a zpracování objednávek • práce v programu SAP a Helios ...
JOBSYSTEM s.r.o. Liberecký kraj Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno