Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Referent/ka majetkové správy a pokladní/k

30.7.2016
Centrum sociálních služeb Poruba, příspěvková organizace
Místo pracoviště
Průběžná 6222/122, Poruba, 708 00, Ostrava
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Průběžná 6222/122, Ostrava – Poruba

Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky zájemců se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami doručené osobně, poštou nebo elektronicky na sekretariát Centra sociálních služeb Poruba, p. o., od 15. 7. 2016 do 5. 8. 2015, na adresu:
Centrum sociálních služeb Poruba, příspěvková organizace
Průběžná č. 6222/122, 708 00 Ostrava – Poruba popř. na e-mail: poslat email
Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Bližší informace k přihlášce podá: Ing. Šárka Benešová, MBA – personal

Ředitelka Centra sociálních služeb Poruba, příspěvkové organizace vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa: Referent/ka majetkové správy a pokladní

Pracovní poměr: Hlavní pracovní poměr na dobu určitou.
Platové zařazení: odpovídá Nařízení vlády č. 564/2006 Sb., příloha č. 1

Charakteristika pracovní pozice:
Komplexně zajišťuje majetkovou správu celé organizace, tj. nabytí – pořízení majetku, jeho uchování, zapůjčení, pronájem až po jeho likvidaci a odepsání v evidenci. Určuje jednotný obecně platný způsob nakládání s majetkem v jednotlivých úsecích organizace. Vede fyzicky soupis majetku a shromažďuje informace o stavu (opravy, údržba) majetku podle druhu. Připravuje věcné podklady pro uzavírání smluv týkajících se majetku (údržba, opravy, vybavení, pronájem, apod.)
Zodpovídá za vedení a chod pokladny a pokladní manipulaci s peněžní hotovostí. Vede pokladní deník a zodpovídá za jeho správnost. Zpracovává pokladní doklady a ostatní písemnosti a zodpovídá za jejich záznam a uchování včetně shromažďování a kontroly náležitostí účetních dokladů.

Požadované vzdělání:

  • Vyšší odborné vzdělání ekonomického směru + 3 roky praxe v ekonomické oblasti
  • SŠ vzdělání ekonomického směru + 10 let praxe v ekonomické oblasti


Předpoklady:

  • Způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost
  • Zdravotní a odborná způsobilost
  • Samostatnost v rozhodování
  • Spolehlivost, loajalita
  • Požadované znalosti a dovednosti:
  • Základní znalost zákonných norem vztahujících se k dané problematice
  • Práce na PC – pokročilý (MS Office, Word, Excel, internet)
  • Znalost informačního systému GORDIC výhodou
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Flexibilita, organizační schopnosti, schopnost samostatné i týmové práce


Předpokládaný nástup: 1. 9. 2016

Požadované doklady:

  • Přihláška (musí obsahovat: číslo výběrového řízení, jméno, příjmení, datum a místo narození, bydliště, korespondenční adresa, datum a podpis)
  • Strukturovaný životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností
  • Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • Kopie výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce.

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno