Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Referent/ka odboru finančního a ekonomického

16.9.2016
Město Hlinsko
Místo pracoviště
Havlíčkova 2, Hlinsko, 539 01, Hlinsko
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky



Místo výkonu práce: Havlíčkova 2, Městský úřad Hlinsko
Platové zařazení: 9.-10. platová třída (platové zařazení dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů).
NÁPLŇ PRÁCE: samostatné účtování na uceleném úseku účetnictví, zúčtování daní a dotací, zpracování měsíční, čtvrtletní a roční účetní závěrky města, inventarizace majetku a závazků, kontrola účetních výkazů příspěvkových organizací města, příprava podkladů pro rozpočet města, příprava daňových přiznání města, agenda výherních hracích přístrojů.
POŽADAVKY: středoškolské vzdělání (výhodou vysokoškolské), zaměření ekonomické, znalost účetnictví obcí a příspěvkových organizací, orientace v předpisech o hospodaření obcí, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, flexibilita, ochota k vysokému pracovnímu nasazení a k dalšímu profesnímu vzdělávání v oboru, výborná znalost práce na PC a ŘP (aktivní řidič) sk. „B“. Praxe v oblasti hospodaření obcí/kraje výhodou.
PŘEDPOKLADY pro vznik pracovního poměru podle ust. § 4 zákona č. 312/2002 Sb. (státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt na území ČR, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, trestní bezúhonnost). Náležitosti písemné přihlášky uchazeče: přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, kontaktní telefon a e-mail, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana a datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutné doložit: strukturovaný životopis obsahující údaje o dosaženém vzdělání, dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál příp. pověřená kopie), u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a souhlas k nakládání s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Lhůta pro podání přihlášky: 30. z á ř í 2016 do 14:00 hodin. Způsob podání přihlášky: písemná podoba, obálku viditelně označte „Výběrové řízení – referent OFE“ a zašlete či osobně doručte na adresu: Město Hlinsko, Kancelář tajemníka, Poděbradovo nám. 1,
539 23 Hlinsko. Při podání přihlášky prostřednictvím pošty se za datum doručení přihlášky považuje datum uvedené na podacím razítku pošty. Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmů.Výběrové řízení na obsazení této pracovní pozice je k dispozici také na internetových stránkách města Hlinsko na adrese poslat email v sekci úřední deska.

Požadované dovednosti

  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz – řízení osobních automobilů – skupina B

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno