Volné pracovní místo  Referent/ka odboru finančního a majetku města - referent/ka správy daní a poplatků, pokladní

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 15 500–18 500 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Tajemnice Městského úřadu v Klášterci nad Ohří v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo:

Referent/ka odboru finančního a majetku města
  • referent/ka správy daní a poplatků, pokladní

Místo výkonu práce: Městský úřad Klášterec nad Ohří, nám. Dr. E. Beneše 85, Klášterec nad Ohří
Platová třída pracovní pozice dle Nařízení vlády. č. 564/2006 Sb.: 9
Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou).
Předpokládaný nástup: 1. 1. 2017
Náplň práce: správa pokladní hotovosti MěÚ, zajištění agendy místního poplatku ze psů, agendy povolování a evidence výherních hracích přístrojů

Základní předpoklady pro výkon funkce:
  • fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  • občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost ve smyslu § 4 zákona č. 312/2002 Sb.,
  • střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • ovládání jednacího jazyka

Další požadavky:
  • znalost práce na PC
  • velmi dobré komunikační schopnosti
  • zodpovědnost, přesnost, pečlivost, ochota učit se nové postupy a dále se vzdělávat
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou
  • řidičské oprávnění skupiny B výhodou

Podání přihlášky:

Písemnou přihlášku, včetně příloh, je nutno doručit v zalepené obálce označené heslem "VŘ Referent/ka OFaMM - neotvírat" nejpozději do 31. 10. 2016 na podatelnu Městského úřadu Klášterce nad Ohří na adrese: Městský úřad Klášterec nad Ohří, náměstí Dr. E. Beneše 85, 431 51 Klášterec nad Ohří.

V případě dotazů je možno se obrátit na Dr. Ing. Radku Hodicovou, tajemnici městského úřadu, tel. použijte odpovědní formulář , e-mail: použijte odpovědní formulář

Náležitosti přihlášky:
  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • kontaktní spojení
  • datum a podpis uchazeče

Přílohy přihlášky:
  • strukturovaný životopis
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • kopie dokladů, které osvědčují další znalosti
  • souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a stejně tak si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů.

Vhodné pro

.

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 1.1.2017 do 1.1.2018
 Zpět