Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Chomutov
Zveřejnil:
Úřad práce Chomutov
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Chomutov

Volné pracovní místo Referent/ka odboru finančního a majetku města - referent/ka správy daní a poplatků, pokladní

18.10.2016
Město Klášterec nad Ohří
Místo pracoviště
nám. Dr. Eduarda Beneše 85, Klášterec nad Ohří, 431 51, Klášterec nad …
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Tajemnice Městského úřadu v Klášterci nad Ohří v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo:

Referent/ka odboru finančního a majetku města

- referent/ka správy daní a poplatků, pokladní

Místo výkonu práce: Městský úřad Klášterec nad Ohří, nám. Dr. E. Beneše 85, Klášterec nad Ohří
Platová třída pracovní pozice dle Nařízení vlády. č. 564/2006 Sb.: 9
Pracovní poměr na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou).
Předpokládaný nástup: 1. 1. 2017
Náplň práce: správa pokladní hotovosti MěÚ, zajištění agendy místního poplatku ze psů, agendy povolování a evidence výherních hracích přístrojů

Základní předpoklady pro výkon funkce: 

  • fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  • občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá český jazyk, 
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost ve smyslu § 4 zákona č. 312/2002 Sb.,
  • střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • ovládání jednacího jazyka


Další požadavky:

  • znalost práce na PC
  • velmi dobré komunikační schopnosti
  • zodpovědnost, přesnost, pečlivost, ochota učit se nové postupy a dále se vzdělávat
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou
  • řidičské oprávnění skupiny B výhodou


Podání přihlášky:

Písemnou přihlášku, včetně příloh, je nutno doručit v zalepené obálce označené heslem „VŘ Referent/ka OFaMM – neotvírat“ nejpozději do 31. 10. 2016 na podatelnu Městského úřadu Klášterce nad Ohří na adrese: Městský úřad Klášterec nad Ohří, náměstí Dr. E. Beneše 85, 431 51 Klášterec nad Ohří.

V případě dotazů je možno se obrátit na Dr. Ing. Radku Hodicovou, tajemnici městského úřadu, tel. poslat email , e-mail: poslat email

Náležitosti přihlášky:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • kontaktní spojení
  • datum a podpis uchazeče


Přílohy přihlášky:

  • strukturovaný životopis
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • kopie dokladů, které osvědčují další znalosti
  • souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. 


Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a stejně tak si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů.
 

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno