Volné pracovní místo  REFERENT/KA odboru KANCELÁŘ STAROSTY - asistent(ka) Městského úřadu Chrastava

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 13 000–19 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Město Chrastava - Městský úřad Chrastava
Platové zařazení: 7. - 8. pl. třída (odměňování podle zák. č. 262/2006 Sb., a nař. vl. č. 564/2006 Sb.)
Charakteristika vykonávané činnosti:
Příprava a zpracování dokumentů pro jednání RM a ZM, agenda ztrát a nálezů, obsluha kanc. techniky, kopírka, telef. ústředna, městský rozhlas, materiály na WEB města, organizační zajištění chodu kanceláře starosty (KS), podatelny (příjem, oběh a vypravování korespondence), vyřizování běžné korespondence KS, kontrola pravopisu v textech, řízení služebního auta apod.
Požadavky:
  • vzdělání min. střední s maturitou
  • aktivní znalost německého nebo anglického jazyka slovem i písmem (schopnost simultánního tlumočení) výhodou
  • řidičský průkaz sk. "B" - aktivní řidič
  • praxe ve veřejné správě, znalost správního řízení a zák. o archivnictví a spisové službě výhodou
  • dobré komunikační schopnosti, asertivní jednání, možnost služebních cest mimo rámec pevné pracovní doby
  • dobré vyjadřovací schopnosti v ústním i písemném projevu, kvalitní znalost pravopisu
  • absolvovaná zvláštní odborná způsobilost výhodou
  • znalost práce na PC (Office: zejména Word na dobré uživatelské úrovni)
  • znalost Microsoft Front Page výhodou
Zájemci předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
  • přesné označení výběrového řízení
  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče
  • místo trvalého pobytu uchazeče
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • datum a podpis uchazeče
Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce:
  • strukturovaný životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se shora uvedených činností
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
Pracovní poměr: na dobu určitou po dobu mateřské dovolené zaměstnance
Předpokládaný termín nástupu: duben 2017
Lhůta pro podání přihlášky: do 27. října 2016
Způsob podání přihlášky: osobně nebo písemně na adresu: Město Chrastava, nám. 1. máje 1, 463 31 Chrastava,
telefon: použijte odpovědní formulář
e-mail: použijte odpovědní formulář použijte odpovědní formulář
Obálku označte textem: Výběrové řízení - REFERENT odboru KS - asistent(ka)

Požadované dovednosti

  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Vhodné pro

.

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 1.4.2017
 Zpět