Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha-centrum
Zveřejnil:
Úřad práce Praha 5
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha-centrum

Volné pracovní místo REFERENT/KA ODDĚLENÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK

23.8.2016
Nemocnice Na Homolce
Místo pracoviště
Roentgenova 2, Motol, 150 00, Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Hlavní město Praha, Praha, Motol, 150 00, Roentgenova č.p. 2
Kontaktní osoba: Gvoždiaková Nela Mgr., tel.: poslat email , e-mail: poslat email
Náplň práce:

  • Administrativní podpora při procesu zadávání veřejných zakázek


Požadavky:

  • SŠ vzdělání
  • Praxe v oblasti zadávání veřejných zakázek výhodou
  • Praxe ve zdravotnictví anebo veřejné správě výhodou
  • Znalost práce na PC na vyšší uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel, Outlook)

Osobnostní předpoklady:

  • Spolehlivost, pečlivost, schopnost týmové práce, logické myšlení
  • Systematický a zodpovědný přístup k řešení úkolů
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti
  • Chuť učit se novým věcem a dále se vzdělávat


Nabízíme:

  • Práci v akreditovaném, moderním a prosperujícím zdravotnickém zařízení
  • Motivující platové ohodnocení
  • Podmínky pro osobní a profesionální rozvoj
  • 5 týdnů dovolené
  • Mimořádné placené zdravotní volno (sick day)
  • Kvalitní stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • Relaxační centrum (bazén, sauna, posilovna)
  • Možnost ubytování ve vlastní ubytovně pro mimopražské zaměstnance
  • Další sociální a zaměstnanecké výhody

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Junior ADMINISTRATIVE CLERK
Ref. č.: 20-28-232044. <ul> <li> Business Skype / email / phone communication with the employees / project managers / HR team regarding missing labor records</li> <li> Reporting activities</li> <li> Maitaining the database and rec ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Junior ADMINISTRATIVE CLERK! Relocation to Prague! TOP company! U...
Ref. č.: 20-28-232020. Are you looking for an INTERNATIONAL experience and a job with VARIOUS tasks? <br/>Fresh graduates are welcome to apply too !!<br/> <br/>Your new job will require:<ul> <li> Ensure effective and efficient adm ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno