Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo referent/ka sekretariátu

28.1.2015
Project Controls, s.r.o.
Místo pracoviště
Za Humny 3301/18, Boršov, 697 01, Kyjov
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Náplň práce:
" Zajištění činnosti sekretariátu ředitele firmy
" Administrativní a organizační vedení agendy ředitele společnosti
" Zajištění reprezentačního chodu při pracovních návštěvách
" Vedení archivu firmy
" Administrativní zajištění vozového parku (evidence vozidel)
" Zajištění ostatních provozních činností firmy (backoffice)
" Zajištění kancelářských potřeb
Požadujeme:
" SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru
" Znalost MS Office
" Dobrá znalost AJ (slovem i písmem)
" ŘP skupiny B
" Odolnost vůči stresu
" Samostatnost, pečlivost a pracovní nasazení
" Dobré organizační schopnosti
Nabízíme:
" Zázemí stabilní a rostoucí společnosti
" Možnost uplatnit se v automotive průmyslu
" Jazykové a další odborné vzdělávání
" Další bonusy
Místo výkonu práce: Kyjov
Termíny nástupu: ihned
Počet volných míst: 1
Mzdové ohodnocení: od 15.000,– Kč
Své životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: poslat email
K pohovoru budete zváni na základě zaslaného životopisu.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno