Volné pracovní místo  referentka zákaznického centra

Firma
Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 10 000–14 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

pracoviště Tišnov

VAŠE ÚKOLY:
  • Zajišťování logistiky servisních zakázek- příjem termíny, harmonogram, evidence, výkazy, materiál, podklady pro fakturaci
  • Zajišťování kompletní agendy reklamací
  • Zpracování agendy výkonů montážních a technických pracovníků, dopravy, ekologie
  • Evidence kompletní agendy vydaných, přijatých objednávek, servisních zakázek
  • Evidence a směrování přijatých faktur
  • Evidence došlé a odeslané pošty, elektronizace dokumentů
  • Péče o vybavení administrativní budovy
  • Obsluha telefonní ústředny, recepce
  • Zodpovědnost za správu vybavení administrativního zázemí společnosti (kopírovací centra, elektronika, kuchyňky, recepce)
  • Podpora zaměstnanců (administrace podkladů pro mzdy, aktualizace a sběr dat)
  • Administrace a archivace dokumentů (směrnice, vyhlášky, zákony, normy)

POŽADUJEME:
  • SŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru s odpovídající praxí
  • Praxe v oblasti administrativní podpory chodu organizace vítána
  • Zkušenosti s organizací a správou zákaznického centra, recepce apod.
  • Velmi dobrou schopnost organizace práce
  • Velmi dobré komunikační vlastnosti, schopnost týmové spolupráce

NABÍZÍME:
  • Náročnou, zajímavou a různorodou práci
  • Prostor pro profesní a kariérní růst
  • Zkrácený pracovní úvazek (6 hodin denně) s možností přechodu na plný pracovní úvazek
  • Další firemní vzdělávání a odborné kurzy k dosažení vyšší kvalifikace
  • Příjemné, moderní pracoviště a odpovídající pracovní vybavení
  • Firemní benefity a výhody (stravenky, sportovní a kulturní akce apod.)
V případě zájmu zašlete svůj profesní životopis na e-mail použijte odpovědní formulář nebo do sídla společnosti.

Zaměstnanecké výhody: stravenky, sportovní a kulturní akce

Vhodné pro

.

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 1.1.2016
 Zpět