Volné pracovní místo referentka zákaznického centra
Lokalita
Jungmannova 1899, 666 01, Tišnov
Pracovní poměr
Úvazek
Zkrácený úvazek
Vzdělání
minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda
10 000–14 000 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
pracoviště TišnovVAŠE ÚKOLY:
- Zajišťování logistiky servisních zakázek- příjem termíny, harmonogram, evidence, výkazy, materiál, podklady pro fakturaci
- Zajišťování kompletní agendy reklamací
- Zpracování agendy výkonů montážních a technických pracovníků, dopravy, ekologie
- Evidence kompletní agendy vydaných, přijatých objednávek, servisních zakázek
- Evidence a směrování přijatých faktur
- Evidence došlé a odeslané pošty, elektronizace dokumentů
- Péče o vybavení administrativní budovy
- Obsluha telefonní ústředny, recepce
- Zodpovědnost za správu vybavení administrativního zázemí společnosti (kopírovací centra, elektronika, kuchyňky, recepce)
- Podpora zaměstnanců (administrace podkladů pro mzdy, aktualizace a sběr dat)
- Administrace a archivace dokumentů (směrnice, vyhlášky, zákony, normy)
POŽADUJEME:
- SŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru s odpovídající praxí
- Praxe v oblasti administrativní podpory chodu organizace vítána
- Zkušenosti s organizací a správou zákaznického centra, recepce apod.
- Velmi dobrou schopnost organizace práce
- Velmi dobré komunikační vlastnosti, schopnost týmové spolupráce
NABÍZÍME:
- Náročnou, zajímavou a různorodou práci
- Prostor pro profesní a kariérní růst
- Zkrácený pracovní úvazek (6 hodin denně) s možností přechodu na plný pracovní úvazek
- Další firemní vzdělávání a odborné kurzy k dosažení vyšší kvalifikace
- Příjemné, moderní pracoviště a odpovídající pracovní vybavení
- Firemní benefity a výhody (stravenky, sportovní a kulturní akce apod.)
Zaměstnanecké výhody: stravenky, sportovní a kulturní akce