Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Referent/ka zákaznického centra

4.6.2016
DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

PRACOVNÍ NÁPLŇ:

  • zabezpečování telefonického kontaktu se zákazníky DHL
  • přijímání a vyřizování objednávek
  • cenotvorba a poskytování požadovaných informací o našich službách
  • vyhodnocování úspěšnosti obchodních nabídek


CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • SŠ vzdělání
  • znalost anglického jazyka na dobré komunikativní úrovni
  • předchozí zkušenosti v administrativě a zákaznickém servisu výhodou
  • uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
  • výborné komunikační a organizační schopnosti, prozákaznický přístup
  • smysl pro zodpovědnost, důslednost při práci
  • motivovanost k vyšším výkonům, tah na branku, spolehlivost, cílevědomost


PROČ PRACOVAT ZROVNA U NÁS? NABÍZÍME VÁM:

  • motivující finanční ohodnocení
  • profesní i osobní rozvoj díky pestré nabídce interních vzdělávacích programů, tematických školení a možnosti individuálního koučinku
  • paletu firemních benefitů (od stravenek, přes slevy u našich dodavatelů/par­tnerů, ke sportovnímu vyžití)
  • podporu v budoucím kariérním růstu i směrem do zahraničí
  • zázemí a jistoty zavedené společnosti, která získala ocenění „Investor in People“ stříbrného stupně
  • týden dovolené navíc a sick-days

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistent / asistentka obchodního oddělení s AJ / NJ - vhodné i pr...
Podpora prodeje, zapisování zakázek a komunikace se zákazníky.
JOBSYSTEM s.r.o. Modletice – Praha-východ Plný úvazek
dnes
CASH ALLOCATION ADMINISTRATOR
Ref. č.: 13-19-227451. Do you look for experience in finance? Do you speak English fluently? Send us your CV!<br/> <br/>An international company operating in medical technologies is looking for a candidate for CASH ALLOCATION ADMI ...
Grafton Recruitment s.r.o. Prague Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno