Volné pracovní místo referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem v účetnictví II. odboru Hospodaření s majetkem s…

8.6.2016
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Místo pracoviště
Rašínovo nábřeží 390/42, Nové Město, 128 00, Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
vyšší odborné
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

místo výkonu: Rašínovo nábř.
kontakt: Nádasiová Pavla, tel.: poslat email , e-mail: poslat email
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, případně vyšší odborné vzdělání oboru právního, případně technického

znalost zákona č. 219/2000 Sb., orientace v ostatních právních předpisech týkajících se předmětné oblasti výhodou

zkušenosti se správou majetku výhodou

praxe v předmětné oblasti výhodou

znalost práce s PC (MS Office, internet)

samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost

státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru

trestní bezúhonnost

splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.




charakteristika pracovního místa:




komplexní zajišťování majetkové správy (nabývání, pronájmu, prodeje a jiných forem dispozice s tímto majetkem, spolupráce s příslušným katastrálním pracovištěm, komunikace s fyzickými osobami) na území hlavního města Prahy dle zákona č. 219/2000 Sb.

Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte nejpozději do 23. června 2016 na e-mail:

poslat email

předmět e-mailu: VŘ referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem v účetnictví II.

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP)

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Opportunity for French speakers - Relocation to Prague - up to 14...
Ref. č.: 20-28-221565. THIS ROLE IS SUITBALE FOR GRADUATES INTERESTED IN MOVING TO PRAGUE.<br/> <br/>We have a nice opportunity available for candidates speaking English and French and seeking an interesting job in international ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno