Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Ostrava-město
Zveřejnil:
Úřad práce Ostrava
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Ostrava-město

Volné pracovní místo Rozvojový specialista medical centra - s potenciálem stát se manažerem

7.9.2016
TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
Místo pracoviště
Alejnikovova 1822/5, Zábřeh, 700 30, Ostrava
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
vysokoškolské / univerzitní
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Místo výkonu práce: Ostrava – Zábřeh, Alejnikovova 3184/5a poslat email Kontakt: emailem: poslat email

Informace o pracovním místě
o příprava nových produktů, analýza konkurence
o rozvoj marketingové i obchodní strategie
o příprava kalkulací a kontrola ziskovosti
o podílení se na založení nového medical centra (zajištění všech náležitostí, vybavenosti apod.)
o příslušná administrativa (plánování směn, kontrola docházky, příprava podkladů pro mzdy, fakturace, plánování směn)
o komunikace s úřady, lékaři, pojišťovnami, hygienou
o řešení operativních úkolů

Požadujeme
o min. VŠ vzdělání – ekonomického směru výhodou
o zkušenosti se závodním lékařstvím velkou výhodou
o dynamická osobnost, schopná rychle a pružně reagovat na nové požadavky
o výborné organizační a komunikační schopnosti
o asertivita, schopnost efektivně komunikovat se zaměstnanci (lékaři)
o pečlivost, systematický přístup, zodpovědnost, spolehlivost
o časová a prostorová flexibilita
o ŘP sk. B – aktivní řidič
o Anglický nebo německý jazyk výhodou
o znalost MS office

Nabízíme
o zajímavou a dynamickou práci
o profesní i osobnostní rozvoj
o služební automobil, notebook, mobil
o příjemné pracovní prostředí
o zajímavé finanční ohodnocení
o neformální společenské aktivity

Benefity

Automobil k firemním účelům, mobil, notebook



 

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
SPECIALISTA ADMINISTRATIVY - řešení technických záležitostí
Ref. č.: 4-12-223289. Náš klient je významná výrobní společnost v regionu, která má mezinárodní zázemí a nyní hledá schopného kandidáta/ku na pozici SPECIALISTA TECHNICKÉ ADMINISTRATIVY.<br/>Pokud máte zájem denně mluvit anglicky ...
Grafton Recruitment s.r.o. moravskoslezský kraj Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno