Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Praha-centrum
Zveřejnil:
Úřad práce Praha 2
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha-centrum

Volné pracovní místo sekretář/sekretářka odboru Personálního

30.8.2016
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Místo pracoviště
Rašínovo nábřeží 390/42, Nové Město, 128 00, Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

střední vzdělání s maturitní zkouškou
praxe na obdobné pozici v délce minimálně 3 let
výborná znalost českého jazyka
velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
aktivní a samostatný přístup k práci
časová flexibilita, profesionální vystupování, odolnost vůči stresu
diskrétnost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost
vynikající znalost práce s PC (MS Office, internet)
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.

charakteristika pracovního místa:

zajišťuje organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce ředitele odboru
koordinuje zpracování stanovisek a materiálů, kontroluje dodržování termínů a zajišťuje úkoly uložené ředitelem odboru
plní operativní úkoly
zajišťuje administrativní a organizační podporu odboru
připravuje podklady k jednání, zápisy z porad
zajišťuje přijímání návštěv 

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP)

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
TEAM ASSISTANT+ HR
Ref. č.: 19-12-223153. Máte zájem o HR?<br/>Máte již nějaké zkušenosti v tomto oboru? <br/>Nebo nemáte, ale dokážete projevit zájem a nadšení?<br/>Pak tady mám příležitost přímo pro Vás!!<br/> <br/>Můj klient dá šanci kandidátce ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Asistent/ka pro stavební oddělení
Ref. č.: 2-40-223439. Realitní a developerská společnost hledá podporu svého týmu:<br/> <br/>ASISTENTKA STAVEBNÍHO ODDĚLENÍ<br/> <br/>Na této pozici Vás čeká:<br/> <ul> <li> jednání se stavebními úřady</li> <li> kontrola projekto ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno