Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Sekretář/sekretářka odboru Strategických investic

5.10.2016
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Místo pracoviště
Rašínovo nábřeží 390/42, Nové Město, 128 00, Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
SŠ s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Místo práce: Rašínovo nábřeží č.p. 390/42, Praha 2
tel.: poslat email , e-mail: poslat email
Požadavky:

  • střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky výborná – znalost českého jazyka
  • znalost pravidel úřední korespondence (norma ČSN 01 6910) 
  • časová flexibilita, profesionální vystupování, odolnost vůči stresu
  • aktivní a samostatný přístup k práci
  • velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • diskrétnost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost
  • vynikající znalost práce s PC (MS Office, internet)
  • státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
  • trestní bezúhonnost
  • splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.


charakteristika pracovního místa:

  • zajišťuje organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce ředitele odboru
  • koordinuje zpracování stanovisek a materiálů, kontroluje dodržování termínů a zajišťuje úkoly uložené ředitelem odboru
  • plní operativní úkoly
  • zajišťuje administrativní a organizační podporu odboru
  • připravuje podklady k jednání, zápisy z porad
  • zajišťuje přijímání návštěv

Benefity

  • Jiné výhody – pružná prac.doba, 4 dny indispozičního vol­na,
  • Podnikové stravování – příspěvky na stravování
  • Dovolená navíc – 5 týdnů dovolené, rekreační chata

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP)

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno