Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Brno-město
Zveřejnil:
Úřad práce Hodonín
Může se Vám hodit:
Asistentka Brno-město

Volné pracovní místo Sjednávání schůzek pro obchodního zástupce - Brno

19.10.2016
AMAX, s.r.o.
Místo pracoviště
Orlí 469/17, Brno-město, 602 00, Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Minimální vzdělání
vyučení
Směnnost
Pružná pracovní doba

Popis pracovní nabídky

Baví vás komunikace s lidmi a máte dobré organizační schopnosti? Společnost AMAX přijme nové kolegy na oddělení schůzek.
Náplň práce:

  • Telefonické domlouvání schůzek podle časového harmonogramu 
  • Související administrativa

Požadujeme:

  • Uživatelskou úroveň práce na PC
  • Dobré komunikační schopnosti
  • Pečlivost a spolehlivost

Nabízíme:

Práci v přátelském kolektivu

  • Garantovanou minimální měsíční mzdu 17 000 Kč
  • Moderní pracovní prostředí v centru Brna
  • Hlavní i zkrácený pracovní poměr
  • volná pracovní doba, denní úvazek 4–8 hod, volné víkendy a svátky
  • po půl roce smlouva na dobu neurčitou
  • Možnost kariérního růstu
  • Zaměstnanecké benefity (stravenky, dny volna navíc, příspěvky na dopravu, kredit a penzijní připojištění, jazykové kurzy)
  • Nástup možný ihned

V případě zájmu o pozici nám, prosím, pošlete Váš životopis na adresu: poslat email a my Vás budeme kontaktovat. Do předmětu, prosím, uveďte pozici, o kterou se ucházíte např. „SJEDNÁVÁNÍ SCHŮZEK Brno“.

Kontakt:

Personální oddělení
E-mail: poslat email
Tel.: poslat email AMAX, s.r.o.
Orlí 17, Brno 602 00

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistentka jednatele společnosti
Administrativní agenda, fakturace (vydané i přijaté faktury, pokladna), příprava plateb, podkladů pro mzdy, příprava podkladů pro účetní, personalistika, správa webových stránek firmy, kompletace a odesílání cenových nabídek, obsl ...
JOBSYSTEM s.r.o. JIhomoravský kraj Plný úvazek
dnes
ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (19.000 - 21.000,- Kč)
Hledáte práci v oblasti administrativy? Chcete pracovat v nových moderních kancelářích? Hovoříte anglicky nebo italsky? Pak jste právě ta/ten, kterého hledáme! Společnost působící v oblasti dřevozpracujícího průmyslu právě hle ...
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno