Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Skladová účetní / expedice

1.11.2016
HEIRU CZ s.r.o.
Místo pracoviště
Těšíkova 385, Telč-Podolí, 588 56, Telč
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Náplň pozice

  • Komunikace se zákazníky
  • Skladové hospodářství – příjemky, průvodky, výrobní příkazy
  • Vedení konsignačního skladu
  • Zadávání výroby, přidělování práce
  • Zpracování měřících protokolů
  • Zajištění expedice zboží na zákazníky – ČR, zahraničí
  • Fakturace zboží na zákazníky – ČR, zahraničí
  • Přijímání a označení přijímaného zboží na sklad
  • Řesení reklamací, vratek zboží, upomínek
  • Administrativní činnost (kontrola smluv, zalistování výrobků)


Požadujeme

  • VOŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru
  • Praxe na pozici skladové účetní výhodou
  • Komunikativní znalost německého / anglického jazyka (ideálně B2)
  • Samostatnost, flexibilitu


Nabízíme

  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Zaškolení zkušenými kolegy
  • Notebook, mobilní telefon
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Zázemí zahraniční stabilní rodinné firmy
  • Smlouvu na dobu neurčitou

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno