Volné pracovní místo  Specialista / Specialistka pro oblast pojištění, asistent / asistentka

Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda od 30 000 Kč / měsíc
Odpovědět na nabídku

Popis pracovní nabídky

1. kontakt e-mailem. Životopis zašlete na: použijte odpovědní formulář
Požadavky: praxe v pojišťovnictví nebo callcentru výhodou

Co budeš dělat?
  • Budeš s našimi klienty hodně komunikovat – především telefonicky a e-mailem.
  • Vysvětlíš věci ohledně jejich smlouvy a případně zařídíš její úpravu.
  • Pomůžeš těm, co měli smůlu, nahlásit škodu a řekneš, jak postupovat dál.
  • Zájemcům o nové pojištění pomůžeš s uzavřením nové smlouvy.
  • Můžeš se podílet na zlepšování chodu klientského servisu (neustále na něčem pracujeme).
  • Administrativu spojenou s obsluhou klientů (zápis do CRM, zadávání a kontrola úkolů, skenování, zpracování pošty, doplňování do tabulek, příprava záznamů, žádostí)
  • Zajišťovat plynulý chod kanceláře.

Budoucího kolegu/kolegyni si představujeme jako:
  • Komunikativního člověka, který bude s radostí pomáhat našim klientům.
  • Člověka, který je zodpovědný a spolehlivý.
  • Samostatného jedince, který hledá řešení místo říkání „to nejde.
  • Týmového hráče se smyslem pro humor.
  • Běžného uživatele PC, nepotřebujeme žádného mistra v excelovských tabulkách.
  • Člověka, který bude mít chuť se neustále vzdělávat.

Co musíš už nyní splňovat?
  • Ukončené SŠ vzdělání s maturitou.
  • Praxi v pojišťovnictví.
  • Již složené zkoušky

Co nabízíme?
  • Práci ve stabilní společnosti s dlouholetou vizí.
  • Práci na hlavní pracovní poměr.
  • Velmi příjemné pracovní prostředí a pohodový tým lidí.
  • Individuální rozvržení pracovní doby.
  • Možnost občasné práce z domova.
  • Práci s moderními poradenskými nástroji.
  • Prostor pro osobní rozvoj a vzdělávání.
  • Skvělou dostupnost kanceláře v Ostravě.
  • Možnost prosadit své myšlenky a nápady na zlepšení našich služeb.

Myslíš, že to zvládneš?
Pošli nám životopis na adresu použijte odpovědní formulář a my se Ti ozveme.

Požadované dovednosti

  • Práce s PC

Vhodné pro

.

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 1.11.2023

Máte zájem o nabídku Specialista / Specialistka pro oblast pojištění, asistent / asistentka?

Vaše odpověď přijde správné osobě:
Ing. Eva Pustelník z Centrum hypotečního poradenství, s.r.o.

Aktivní inzerát.

Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail

Nechte si poslat na váš e-mail nabídku Specialista / Specialistka pro oblast pojištění, asistent / asistentka

Provozovatel Easy-prace.cz, RB recruitment s.r.o., vám zašle na Váš e-mail odkaz na danou nabídku.
 Zpět