Volné pracovní místo Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (with Russian a English knowledge)
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda
15 000–23 000 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
Místo výkonu práce: Prahaznalost R.J. Aktivní , A.J. pokročilý
Náplň práce: technická podpora pro zákazníky se smart phony a s podobnými technickými zařízeními, výhodou pracovní zkučenosti z call centra
Kontaktní osoba: Vorobyová Alexandra, tel.: použijte odpovědní formulář ,
e-mail: použijte odpovědní formulář
Pracovní úvazek : plný, PP na 1 rok
Náplň práce: Jako specialista zákaznické/technické podpory, budete zodpovědný za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří na na Vás budou obracet s technickými dotazy týkající se chytrých telefonů, tabletů a dalších telekomunikačních zařízení. Budete zpravidla prvním kontaktem
pro zákazníky volající do našeho kontaktního centra.
Poskytováním technické podpory pro naše zákazníky se budete snažit o splnění jejich očekávání při každém hovoru.
Jako člen týmu zákaznické/technické podpory budete vždy prezentovat společnost v pozitivním světle a vhodně vyřizovat citlivé dotazy.
Požadujeme: znalost ruského jazyka na úrovni rodilého mluvčího, komunikativní znalost anglického jazyka, dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka, snahu učit se.
Zkušenosti z kontaktního, zákaznického centra výhodou.
Nabízíme: zázemí silné a stabilní společnosti; příjemné pracovní prostředí a kolektiv; vstupní školení zaměřené na procesy, produkty a komunikaci. Následně pak průběžná odborná školení; příležitost profesního i osobního růstu; moderní pracoviště v Praze blízko stanice metra B.
Pracovní hodiny: 8 hodin denně, 5 dní v týdnu (postupné nástupy na směny, směny mezi 6:00 a 22:00 hod od pondělí do neděle).
Poznámka ke mzdě: během 3-týdenního školení: 15.000,-Kč/měs. Od ukončení školení do konce zkušební doby (cca. dalších 10 týdnů): 19.000,- Kč/měs. Po ukončení zkušební doby: 21.000,- Kč/měs.
V případě povýšení do náročnějšího, více technicky zaměřeného oddělení (druhého úrovně zákaznické/technické podpory) - navýšení na 23.500,- Kč/měsíčně.
Po roce práce je možné individuální navýšení mzdy v návaznosti na roční vyhodnocení dle výsledků práce.
Požadovaná znalost jazyků
- Ruština - aktivní