Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Kladno
Zveřejnil:
Úřad práce Kladno
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Kladno

Volné pracovní místo Technik plánování a řízení zakázek (Kladensko)

3.9.2016
Humares s.r.o.
Místo pracoviště
Osvoboz. pol. vězňů 570, Kladno, 272 01, Kladno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
vyšší odborné
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Požadujeme:

  • Strojní nebo elektro vzdělání Bc.(případně VOŠ), absolvent VŠ
  • Jazykové znalosti – německý jazyk základy, případě anglický jazyk 
  • PC – MS Office – velmi dobrá uživatelská znalost, SAP výhodou
  • Předpoklady pro plánování, koordinování, organizování, kontrolování a řízení, vztah ke strojírenské výrobě
  • Spolehlivost, samostatnost a pečlivost
  • ŘP B
  • Praxe v plánování, případně z oblasti kontroly kvality, přípravy výroby, technologie

je vítána

Pracovní náplň:

  • Plánuje a termínuje realizaci zakázek, sleduje průběh v systému SAP
  • Koordinuje předání technické dokumentace z konstrukce do přípravy výroby

a následně do výroby, se kterou aktivně spolupracuje

  • Spolupracuje s nákupem a dalšími odděleními
  • O plánování zakázek komunikuje s kanceláří v Německu
  • Organizuje a plánuje kooperaci s dodavateli menších kooperačních prací – zinkování, obrábění, svařování


Nabídka:

  • Dlouhodobá perspektiva, možnost dalšího profesního růstu ve společnosti, která vyrábí finální produkty
  • Zajímavé ohodnocení a podmínky pro absolventy
  • Zaškolení
  • 5 týdnů dovolené a další kafetérie benefitů
  • Lokalita – 25 km od Prahy, Kladensko


CV zasílejte na poslat email všem vhodným uchazečům odpovíme obratem.

Požadovaná znalost jazyků

  • Angličtina – aktivní

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno