Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha-centrum
Zveřejnil:
Úřad práce Praha 5
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha-centrum

Volné pracovní místo Technik správy bytových a nebytových jednotek

3.10.2016
CENTRA a.s.
Místo pracoviště
Radlická 2000/3, Smíchov, 150 00, Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Náplň práce:

  • Zodpovědnost za veškeré dění ve svěřených objektech – bytové domy s komerčními prostory v souladu se smlouvou s vlastníkem objektů
  • Řízení provozu nemovitosti – technická správa, revize, dohled nad dodržováním dodavatelských smluv – úklid, zahradnické služby, požární prevence, energetika, odpadové hospodářství atd.
  • Vyřizuje žádosti, připomínky a stížnosti vlastníků či nájemníků spravovaných nemovitostí
  • Připravuje podklady pro včasné placení došlých faktur, zadává faktury do informačního systému, kolauduje a zodpovídá za oprávněnost fakturované částky
  • Odpovědnost za řádné vedení evidence všech dokumentů týkajících se objektu
  • Sestavuje podklady pro plány oprav a investic na další období, eventuelně sestavuje vlastní plán ve spolupráci s nadřízeným zaměstnancem,zpra­covává zprávy o hospodaření ve spolupráci s účtárnou vč. provozních a investičních rozpočtů
  • Zodpovídá za roční rozúčtování nákladů na služby dle platné legislativy
  • Odpovídá za řádné a včasné provádění všech potřebných a předepsaných revizí a zákonem stanovených kontrol, tak aby revize bez přerušení navazovaly
  • Odpovídá za včasné a řádné odstranění zjištěn

Požadované dovednosti

  • Práce s PC – tabulkový procesor (Excel)
  • Řidičský průkaz – řízení osobních automobilů – skupina B

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Opportunity for French speakers - Relocation to Prague - up to 14...
Ref. č.: 20-28-221565. THIS ROLE IS SUITBALE FOR GRADUATES INTERESTED IN MOVING TO PRAGUE.<br/> <br/>We have a nice opportunity available for candidates speaking English and French and seeking an interesting job in international ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno