Volné pracovní místo ÚŘEDNÍK - REFERENT FINANČNÍ A DAŇOVÉ SPRÁVY
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda
15 000–23 000 Kč / měsíc
Popis pracovní nabídky
Výběrové řízení probíhá v souladu s § 7 odst. 1 písm. b) z. č. 312/2002 Sb.Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení (VŘ) včetně informací o způsobu přihlášení se do VŘ je zveřejněno na: použijte odpovědní formulář kde je též umístěn vzor přihlášky do výběrového řízení.
Stručné vymezení pracovní náplně:
- evidence a vymáhání daňových pohledávek - pokut, poplatků, nákladů řízení, exekučních nákladů
- evidence a vymáhání pohledávek ze smluvních vztahů
- evidence majetku města
- inventarizace majetku a závazků
Požadujeme:
vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
obor vzdělání: ekonomický
znalosti/dovednosti:
- znalost evidence, účtování a vymáhání pohledávek
- znalost evidence a účtování o majetku, provádění inventarizace majetku
- znalost legislativy: daňový řád (zák. č. 280/2009 Sb.), zákon o účetnictví (zák. č. 563/1991 Sb.), zákon o místních poplatcích (zák. č. 565/1990 Sb.), vyhláška MF ČR
- orientace v exekučním řádu (zák. č. 120/2001 Sb.) a insolvenčním zákoně (182/2006 Sb.)
- znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel, Internet)
- flexibilitu, samostatnost, spolehlivost a pečlivost, schopnost týmové práce
- ochota dále se vzdělávat
- dobré komunikační dovednosti, schopnost pracovat pod časovým tlakem
- řidičské oprávnění skupiny B
Dále výhodou:
- znalost účetnictví územních samosprávných celků a rozpočtové skladby
- znalost odepisování dlouhodobého majetku územních samosprávných celků
- základní znalosti o DPH
- znalost mzdové agendy
- orientace ve veřejné správě (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích)
- práce s IS GINIS nebo s jiným IS pro územní samosprávné celky
- ZOZ k výkonu správní činnosti při správě daní a poplatků
Náležitosti písemné přihlášky uchazeče:
- jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče - místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- kontaktní spojení (telefon, e-mail) - datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
- strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních
- originál nebo úředně ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem - pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých předpisů, ve znění pozdějších předpisů.
Přihlášku s požadovanými doklady uchazeč doručí v zalepené obálce označené slovy "NEOTVÍRAT - VŘ - referent finanční a daňové správy" osobně na podatelnu Městského úřadu Náměšť nad Oslavou nebo poštou na adresu:
Městský úřad Náměšť nad Oslavou
Masarykovo nám. použijte odpovědní formulář Náměšť nad Oslavou
ve lhůtě: nejpozději do 10:00 hod. dne 20. října 2016.
Bližší informace o výběrovém řízení podá Ing. Milada Burianová, vedoucího finančního odboru, tel.: použijte odpovědní formulář , e-mail: použijte odpovědní formulář nebo tajemnice městského úřadu Mgr. Jaromíra Moudrá, tel.: použijte odpovědní formulář , e-mail: použijte odpovědní formulář