Volné pracovní místo  ÚŘEDNÍK - REFERENT FINANČNÍ A DAŇOVÉ SPRÁVY

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně SŠ s maturitou
Hrubá mzda 15 000–23 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Výběrové řízení probíhá v souladu s § 7 odst. 1 písm. b) z. č. 312/2002 Sb.

Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení (VŘ) včetně informací o způsobu přihlášení se do VŘ je zveřejněno na: použijte odpovědní formulář kde je též umístěn vzor přihlášky do výběrového řízení.

Stručné vymezení pracovní náplně:
  • evidence a vymáhání daňových pohledávek - pokut, poplatků, nákladů řízení, exekučních nákladů
  • evidence a vymáhání pohledávek ze smluvních vztahů
  • evidence majetku města
  • inventarizace majetku a závazků

Požadujeme:
vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
obor vzdělání: ekonomický

znalosti/dovednosti:
  • znalost evidence, účtování a vymáhání pohledávek
  • znalost evidence a účtování o majetku, provádění inventarizace majetku
  • znalost legislativy: daňový řád (zák. č. 280/2009 Sb.), zákon o účetnictví (zák. č. 563/1991 Sb.), zákon o místních poplatcích (zák. č. 565/1990 Sb.), vyhláška MF ČR
č. 270/2010 Sb. o inventarizaci majetku a závazků
  • orientace v exekučním řádu (zák. č. 120/2001 Sb.) a insolvenčním zákoně (182/2006 Sb.)
  • znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel, Internet)
  • flexibilitu, samostatnost, spolehlivost a pečlivost, schopnost týmové práce
  • ochota dále se vzdělávat
  • dobré komunikační dovednosti, schopnost pracovat pod časovým tlakem
  • řidičské oprávnění skupiny B

Dále výhodou:
  • znalost účetnictví územních samosprávných celků a rozpočtové skladby
  • znalost odepisování dlouhodobého majetku územních samosprávných celků
  • základní znalosti o DPH
  • znalost mzdové agendy
  • orientace ve veřejné správě (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích)
  • práce s IS GINIS nebo s jiným IS pro územní samosprávné celky
  • ZOZ k výkonu správní činnosti při správě daní a poplatků

Náležitosti písemné přihlášky uchazeče:
  • jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče - místo trvalého pobytu uchazeče
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
  • kontaktní spojení (telefon, e-mail) - datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je nutno přiložit:
  • strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních
a o odborných znalostech a dovednostech,
  • originál nebo úředně ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem - pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  • písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých předpisů, ve znění pozdějších předpisů.

Přihlášku s požadovanými doklady uchazeč doručí v zalepené obálce označené slovy "NEOTVÍRAT - VŘ - referent finanční a daňové správy" osobně na podatelnu Městského úřadu Náměšť nad Oslavou nebo poštou na adresu:
Městský úřad Náměšť nad Oslavou
Masarykovo nám. použijte odpovědní formulář Náměšť nad Oslavou
ve lhůtě: nejpozději do 10:00 hod. dne 20. října 2016.

Bližší informace o výběrovém řízení podá Ing. Milada Burianová, vedoucího finančního odboru, tel.: použijte odpovědní formulář , e-mail: použijte odpovědní formulář nebo tajemnice městského úřadu Mgr. Jaromíra Moudrá, tel.: použijte odpovědní formulář , e-mail: použijte odpovědní formulář

Vhodné pro

Absolventy (minimálně SŠ s maturitou vzdělání).

Směnnost

Jednosměnný provoz

Pracovní období

od 23.1.2017
 Zpět