Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Lokalita:
Trutnov
Zveřejnil:
Úřad práce Trutnov
Může se Vám hodit:

Volné pracovní místo Vedoucí informačního centra

27.8.2016
Město Hostinné
Místo pracoviště
Náměstí 69, Hostinné, 543 71, Hostinné
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

VEDOUCÍ INFORMAČNÍHO CENTRA
Pracovní náplň:

  • odpovědnost za provoz a organizační zajištění Informačního centra
  • poskytování informací o sídlech, činnostech organizačních složek MÚ a právnických osobách
  • zajišťování (organizace) kulturního programu slavnosti Porciunkule včetně pořadatelství
  • poskytování informací o kulturním a společenském životě města, včetně aktualizace internetových stránek informačního centra
  • spolupráce na aktualizaci webových stránek města
  • propagace města a jeho kulturních hodnot
  • poskytování informací o tržním řádu
  • příjem a výdej věcí ztracených a nalezených
  • správa orientačního plánu města, mapy města a nejbližšího okolí
  • spolupráce se státními orgány a organizacemi v cestovním ruchu
  • zajišťuje vydávání Zpravodaje města Hostinné – odpovědný redaktor (příspěvky, kompletace, jednání s tiskárnou)
  • legalizace a vidimace
  • zajišťování prohlídek radniční věže
  • zajišťování výlepu plakátů a realizace kontroly výlepových ploch
  • zajišťování veškeré činnosti v rámci Česko-polské spolupráce města
  • zajišťování kopírování, faxování, prodeje vstupenek
  • komisní prodej
  • příjem zásilek od České pošty
  • zprostředkování výroby razítek
  • archivace agendy dle příslušných předpisů
  • řádné vedení spisové služby dle platných předpisů a řádné evidování zpracovávaných dokumentů

Kvalifikační předpoklad: minimálně střední vzdělání s maturitou (cestovní ruch výhodou)
Další požadavky: 

  • praxe v informačním centru (cestovním ruchu) výhodou
  • schopnost samostatného rozhodování i týmové práce
  • vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči střesu
  • znalost anglického a/nebo německého jazyka na komunikační úrovni
  • komunikační a organizační schopnosti v písemném i mluveném projevu
  • loajalita vůči zaměstnavateli, flexibilita a spolehlivost
  • pečlivost, systematičnost, přesnost, důslednost
  • pokročilá znalost práce na PC – MS Office
  • praxe ve státní správě či samosprávě výhodou
  • řidičský průkaz sk. B výhodou

K přihlášce připojte:
a)strukturovaný profesní životopis, ve kterém uvedete údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se pracovní náplně,
b)výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem – pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), a
c)ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
d)souhlas nakládáním s osobními údaji.
Písemnou přihlášku spolu s požadovanými dokumenty zasílejte, tak aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději 09.09.2016 ve 12:00 h, na adresu:
Městský úřad Hostinné, Náměstí 69, 543 71 Hostinné
Uzavřenou obálku označte heslem: „Výběrové řízení – vedoucí IC“.
 

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova,práce 2-3hod. denně, Příjem 8-12...
- sestavování programů klientům(redukce váhy,analýza stavby těla atd. - komunikace se zákazníky/ klientský servis v oblasti wellness - rozvoj firmy - organizace obchodu - není vhodné jako krátkodobá brigáda-preferujeme dlouhodobou ...
Jan Petrjánoš ČR, SR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
včera
WELLNESS PORADCE--VÝŽIVOVÝ KONZULTANT
Nabízíme vedlejší činnost. Práce na 2-3 hod. denně. Příjem 8-12 tis. Vedlejší činnost při zaměstnání. Práce na 2-3 hod. denně. Vynikající finanční ohodnocení. Nabízíme práci klientského poradce/kyně. Vhodné na vedlejší činnost. 2 ...
Radka Lenka Urbánková CELÁ ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno