Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Litoměřice
Zveřejnil:
Úřad práce Litoměřice
Může se Vám hodit:
Office manager Litoměřice

Volné pracovní místo vedoucí Odboru ekonomického - vedoucí úředník

8.4.2015
Město Štětí
Místo pracoviště
Mírové nám. 163, Štětí, 411 08, Štětí
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
vyšší odborné
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Informace jsou na poslat email v odrážce výběrová řízení. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná; ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky na uchazeče:
minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém programu – vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském programu oboru ekonomickém nebo veřejná správa – výhodou; znalost hospodaření obcí výhodou; praxe ve vedoucí funkci výhodou; praxe ve veřejné správě výhodou; zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru); organizační a komunikační schopnosti, flexibilita, spolehlivost; dobrá znalost práce na PC (znalost programu GINIS výhodou).
Pracovní poměr: nejprve na dobu určitou, s možností na dobu neurčitou. Nabízíme: stravenky, sociální fond – ošatné, příspěvek na dovolenou, zvláštní prémie a dovolenou navíc. Přihláška do výběrového řízení viz internetová stránka města Štětí:  poslat email

Vhodné pro

Osoby se zdravotním postižením (OZP)

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno