Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Liberec
Zveřejnil:
Úřad práce Liberec
Může se Vám hodit:
Office manager Liberec

Volné pracovní místo VEDOUCÍ ODBORU KANCELÁŘ TAJEMNÍKA Magistrátu města Liberec

28.7.2016
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Místo pracoviště
nám. Dr. E. Beneše 1/1, Liberec I-Staré Město, 460 01, Liberec
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
vysokoškolské / univerzitní
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup možný ihned nebo dle dohody.
Platová třída 11. v tarifním rozpětí 17.870,– Kč až 26.870,– Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + příplatek za vedení + osobní příplatek + poskytnutí dalších pohyblivých složek platu.
Vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem ČR (příp. i cizím stát. občanem a má v ČR trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k práv. úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem.
Místem výkonu práce jsou budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce.
Požadavky: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (právní vzdělání je výhodou); velmi dobré organizační a komunikační dovednosti, aktivní přístup k řešení problémů, schopnost systematické a koncepční práce, odolnost vůči stresu; orientace v právních předpisech týkajících se výkonu přenesené působnosti zejména na úseku všeobecné správy (zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č.128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků, zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce a zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím); přehled o organizační struktuře Magistrátu města Liberec a kompetencích jednotlivých orgánů statutárního města Liberec; uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office, Codexis, Internet). Výhodou je praxe ve veřejné správě nebo ve vedoucí pozici, schopnost komunikovat v anglickém nebo německém jazyce a řidičský průkaz skupiny B.
Přihlášku i osobní dotazník lze stáhnout na webových stránkách města na adrese poslat email pro doručení přihlášek uchazečů je dne 25. srpna 2016.
Bližší informace k uvedenému výběrovému řízení jsou k dispozici na úřední desce Magistrátu města Liberec na  poslat email

Požadované dovednosti

  • Práce s PC

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno