Volné pracovní místo  VEDOUCÍ ODBORU VNITŘNÍCH VĚCÍ

Firma
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání minimálně Bakalářské
Hrubá mzda 17 100–25 740 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

VEDOUCÍ ODBORU VNITŘNÍCH VĚCÍ - nám. K. V. Raise 35, 507 81 Lázně Bělohrad - město Lázně Bělohrad a a obce v jeho územním obvodu. Nástup možný 1.4.2017 nebo dle dohody.

LHŮTA PRO PODÁNÍ PŘIHLÁŠKY do 17 hodin dne 6.3.2017.
Přihláška musí být podána písemně v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VEDOUCÍ ODBORU VNITŘNÍCH VĚCÍ" ve výše uvedené lhůtě. Je možné přihlášku zastat poštou, nebo doručit na podatelnu úřadu: Městský úřad Lázně Bělohrad, nám. K. V. Raise 35, 507 81 Lázně Bělohrad. Vybraní uchazeči z prvního kola budou telefonicky či e-mailem vyzváni k účasti ve výběrovém řízení.

PŘIHLÁŠKA MUSÍ OBSAHOVAT TYTO NÁLEŽITOSTI:
-přesné označení výběrového řízení
-jméno, příjmení a titul uchazeče
-datum a místo narození uchazeče
-státní příslušnost uchazeče
-místo trvalého pobytu uchazeče, případně adresu pro doručování
-číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
-e-mailovou adresu
-telefonní spojení
-datum a podpis uchazeče

VÝČET DOKLADŮ, KTERÉ ZÁJEMCE PŘIPOJÍ K PŘIHLÁŠCE:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech výpis z evidence Rejstříku trestů - originál (ne starší než 3 měsíce)
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
-lustrační osvědčení a čestné prohlášení ve smyslu § 4, odst. 3 zákona č. 451/1991 Sb. (u osob narozených před 1.12.1971)
-kopie dalších dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného vzdělání
-podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění: "Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, souhlas k jejich zpracování a uchování."

Informace: Dagmar Blajdová, tel. použijte odpovědní formulář , nebo použijte odpovědní formulář

VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE BUDE
-vytvářet nový odbor vnitřních věcí, který bude zajišťovat např. tyto agendy (rozpočet města, vedení účetnictví, výkaznictví, statistik, správu místních poplatků a další)
-vést, řídit, motivovat a kontrolovat činnost pracovníků odboru vnitřních věcí
-být partnerem pro vedení města v oblasti plánovaní a finančního řízení
-sledování možnosti využití dotačních titulů v rámci odboru včetně jejich realizace

CO POTŘEBUJETE PRO ÚSPĚCH NA TÉTO POZICI
-ekonomické a strategické myšlení
-komunikační, organizační a manažerské dovednosti
-schopnost rychlé orientace v nové problematice
-znalost finančních a účetních výkazů územních samosprávných celků
-kultivované jednání a chování, dobré ústní i písemné vyjadřování
-práce na PC, dobrá znalost MS Office (Word, Excel)

ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY
-dosažení 18 let věku, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka
-fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; předpoklady stanovené zákonem č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů

POŽADOVANÉ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY
-ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání v oblasti veřejné správy nebo ekonomického směru

VAŠÍ VÝHODOU BUDE
-praxe ve veřejné správě nebo v řídících funkcích minimálně 3 roky
-orientace v zákonech v oboru a ve veřejné správě, zejména

Vhodné pro

.

Směnnost

Pružná pracovní doba

Pracovní období

od 1.4.2017
 Zpět