Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Liberec
Zveřejnil:
Úřad práce Liberec
Může se Vám hodit:
Office manager Liberec

Volné pracovní místo VEDOUCÍ ODDĚLENÍ HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY na odboru správy veřejného majetku Magistrátu města Liberec

21.6.2016
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Místo pracoviště
nám. Dr. E. Beneše 1/1, Liberec I-Staré Město, 460 01, Liberec
Pracovní poměr
Plný úvazek
Minimální vzdělání
vyšší odborné
Směnnost
Jednosměnný provoz

Popis pracovní nabídky

Pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup je možný ihned, příp. dle dohody. Platová třída 10. v tarifním rozpětí 16.440 Kč až 24.750 Kč (podle zápočtu let odborné praxe) + příplatek za vedení + poskytnutí dalších pohyblivých složek platu po zapracování + zaměstnanecké výhody garantované kolektivní smlouvou.
Vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem ČR (příp. i cizím stát. občanem a má v ČR trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k práv. úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem. Místem výkonu práce jsou budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce.
Požadavky: vysokoškolské, případně i vyšší odborné vzdělání (právní vzdělání je výhodou); znalost zákonných norem a předpisů upravujících správu majetku v rámci obce; organizační schopnosti a zkušenosti s řízením menšího pracovního kolektivu; velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; řidičský průkaz skupiny „B“, uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office). Uvítáme praxi v právní oblasti, např. ve veřejné správě, v podnikové agendě, správě majetku apod., není však podmínkou.
Uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je dne 11. července 2016.
Bližší informace k uvedenému výběrovému řízení jsou k dispozici na úřední desce Magistrátu města Liberec na  poslat email

Požadované dovednosti

  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz – řízení osobních automobilů – skupina B

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno